neděle 1. února 2015

Nečekaná návštěva




"To jsem zvědavá,koho to jsem čerti nesou teď večer?!"
,,Moment,už jdu!"





,,Můžu dál?!Musíme si promluvit Dev!"





,,Jistě,pojď dál.O čem chceč mluvit po tolika letech?!Ví Mia,že jsi tady?!Řekl jsi jí o nás?!"





,,Devony,to ty jsi opustila mě!Vzpomínáš?!Ty jsi dala přednost kariéře přede mnou!!!Mia o nás zatím neví a nejsem si jistý,zda bych jí to vůbec měl říkat?!Nechci aby si to vykládala špatně.Nikdy by mě nenapadlo,že tě ještě někdy potkám a budeš zrovna sestřenicí ženy,se kterou se zrovna scházím?!"





,,Měl by si jít,Marco!Už to dávno skončilo!Dlouho si nebyl sám,ani né po půl roce co jsem odešla,si se oženil!"



,,Pro mě to pořád neskončilo Dev.Oženil jsem se,abych na tebe zapoměl,což se nedařilo a pak jsem poznal Miu...Vše se tak zamotalo...!"









,,Dev,proč si odešla?!"

,,Zalekla jsem se toho,co jsi mi nabízel.Pochop,já byla hrozně moc mladá a ty jsi chtěl manželství a rodinu.A áno,tehdy jsem chtěla hlavně být úspěšná herečka.Bylo to pro mě důležité.Že jsem se mýlila,jsem pochopila po roce a vrátila se,ale dozvěděla jsem se,že jsi ženatý.Pořád nosím ten náramek..."

,,Náramek...stále ho máš?!Byla jsi jedinou ženou,kterou jsem skutečně miloval.Teď je tu i Mia a já nevím,co ke které cítím?!Nechci jí ublížit a nechci ublížit ani tobě Dev!!!"

,,Jsi jediný muž mého života!"





,,Měl bych se cítit hrozně,ale necítím..."









,,Co bude dál,Marco?!"

,,Netuším!"









"Proboha,co jsem to provedla?!"




Krásný nedělní večer,
La Micha & její panenkyMrkající.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...