pondělí 23. března 2015

První hádka




"Tak kde ten Marco je?!Přijdem pozdě a sama jít nemůžu!"





"Konečně už jde!"





,,Ahoj lásko,konečně jsem doma.Dnes to bylo náročný,jsem fakt unavený.Je milé,že jsi nám připravila lákavé pohoštění...mimochodem,kam se tak parádíš?!"





,,Čekám na tebe přes dvě hodiny!Zapoměl jsi,že jsme dostali pozvání na večírek,který je pro mě moc důležitý,jsou tam dost důležití lidé...?!Takže se zase obleč,na převlíknutí nemáš čas a jdem!"





,,Devony nemůžem zůstat doma?!Jsem opravdu unavený,dáme si mňamku a zalezem do postýlky,co na to říkáš?!"





,,Na to zapomeň!Musím tam být a sama jít nemůžu!Jdem!"





,,Nikoho tady neznám Devony?!Jak dlouho se tu zdržíme?!"

,,Bude to zábava,uvidíš?!"





,,Říkala jsi,že se zdržíme na chvilku?!Už nikdy na žádný pitomý večírek nepůjdu,brzo ráno mám důležitou schůzku s investory,jak budu vypadat?!"

,,Jsi sobec Marco!Myslíš na svou kariéru a moje ti je ukradená!"

,,Kvůli tvé kariéře jsme se už jednou rozešli,co je pro tebe vlastně Devony důležité?!?"





Krásný pracovní týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...