čtvrtek 5. března 2015

Erin Stalton - Gloss,moje Fellon




2014 - Gloss Collection - Dressed
Erin Stalton Gloss - Welcome Doll & Accessory Pack The Jason Wu Event XI - 500ks


Když jsem poprvé viděla celou tuhle řadu,byla to právě Erin,která mě velice zaujala a moc se mi líbila.Zatoužila jsem po ní,tahle tvář se mi moc líbí,vypadá velice mile a mladě.
Přišla jako nová.Overal se mi moc nelíbil,ale nakonec jsem došla k závěru že špatný není?!Pásek mi celkem vadí,mohli vymyslet v jiné barvě?!Ovšem její luxusní boty jsou tedy přímo dechberoucí,jsou krásné!Ještě měla zlaté,kruhové náušnice.Trochu mě mrzí,že nemám ještě kožešinový kabátek s kloboukem,který k ní původně také patří,ale kupuje se zvlášť a tak jsem trochu improvizovalaUsmívající se...
Tělíčko se mi líbí,někdy nafotím pro porovnání...
























Fellon Carlsson (1.března 1996)

je původem Švédka,ale již několik let žije s rodiči v Austrálii.Má o málo starší sestru Connie.
Fellon ráda sportuje,má ráda míčové hry,běh a plavání.Je vegetariánka a miluje zmrzlinu.Její sestra ji přihlásila do souteže Miss Austrálie 2014 a získala korunku krásy.Začala se tedy věnovat modelingu,jako její sestra Connie,která ve světě módy je už několik let a je již uznávanou modelkou.Jestlipak Fellon se dočká také úspěchu?!Nicméně nenechává nic náhodě a studuje medicínu.Fellon by chtěla být dětskou lékařkou,jednou.

Má krásnou barvu vlasů a v kulatém obličeji krásné kočičí oči,které mají zelenou barvu a to zní dělá velice zajímavou a atraktivní krásku.





































Má krásný obličej,jsem z něj pafMrkající...





Fellon Carlsson








Děkuji Vám za pozornost.

Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...