neděle 15. března 2015

Zlaté ručičky

Dobrý večer,

dnes bych Vám chtěla ukázat několik kousků oblečení,které mi na zakázku ušila paní Martina Š.Dříve jsem si objednávala u ní oblečení pro Barbie a nyní pro Fashion Royalty panenky.Oblečení je velice krásně ušité,pěkně sedí panenkám a zapínání je na patentky.




Anna má na sobě úzké černé kalhoty právě od p.Martiny,které jsou z elastické látky bych řekla.Sedí perfektně a moc se mi na holkách líbí.
Devony má novou sukni,má i kapsy.Delší kabátek jste již u mě určitě viděli,ale je to také práce p.Martiny.Bylo to ušité pro Barbie a sedí to i feškám.













Mie sluší výrazné barvy a pastelové.
Nové kalhoty s halenkou.





Kalhoty jste již také viděli,ale jsou mé nejoblíbenější a Mia má na sobě nový top a k němu ladící kabelku,která je prostě božíUsmívající seMrkající.





Krásné letní šaty kolem krku.Moc se mi líbí.





Luxusní košilku s kalhotky předvede Mia.
















Krásný večer nebo dobrou noc.

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...