sobota 28. března 2015

Ráda tě vidím.




"Kdepak ji mám?!"





,,Anno,tak ráda tě zase vidím!"

,,A já tebe,Mio!"

,,Chceš někam zajít nebo nejprve půjdem ke mě,posedíme,pokecáme a pak se uvidí?!"

,,Můžem k tobě."





,,Jaká byla cesta?"

,,Šlo to.Moc ti to sluší Mio,krásné šaty.Jsem ráda,že vypadáš v pohodě.Dlouho jsi se neozvala?!"

,,Promiň Anno,musela jsem přemýšlet a chtěla jsem být sama.Ale děkuji,cítím se už mnohem lépe.Tyhle šaty mám ráda,váže se k nim příběh.Doma ti ho můžu říct a ukázat fotky..."





,,No a jak se máš ty Anno?!Scházíš se s někým?"





,,Lítám pořád mezi kanceláří a soudem.Baví mě to.Ano,sem tam si s někým výjdu.Nic vážného.Mio,myslíš stále na Marca?!"





,,Stále na něj myslím a bolí to pořád.Anno,nechci se o něm bavit!"





,,No a co ty šaty?!Jaký se k nim váže příběh,jsem zvědavá?!"





,,Myslím také na Devony.Momentálně jí nenávidím,časem to snad přejde,protože v mládí jsme si byly dost blízké.Dokonce jsme spolu byly na dovolené v Řecku,to nám bylo asi sedmnáct no a v jednom krámku si Devony koupila tyhle šaty,protože se jí moc líbily a já top.Problém byl,že Devony prostě modrá moc nesluší a doma to uznala a šaty my tedy dala.Dlouho patřily mezi mé oblíbené.Tuhle jsem si na to vzpoměla a šaty a fotky vytáhla..."

















,,Hezké fotky.Snad zase k sobě někdy najdete cestu?!Tobě šaty sluší ovšem mnohem více,to je fakt!"





,,To je fajn,že se tu pár dní zdržíš Anno.Vymyslela jsem nám program a snad se ti to bude líbit?!"

,,Jsem s tebou ráda a nudit se určitě nebudem!"




Krásný víkend,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...