neděle 27. prosince 2015

Dania Zarr Irresistible - Angelika




Nevím,pro koho je to větší překvapení zda pro mně nebo pro Vás,že jsem u sebe ubytovala tuto kráskuUsmívající seMrkající?!Nebyla na mém seznamu přání a byla to spíše náhoda.Viděla jsem ji na mmb,kde se prodávala sice nahá,ale jinak v naprostém pořádku a něčím mně prostě okouzlila!Vyhledávala jsem jí na flickru a začínala se mi líbit čím dál tím více a také jsem se přikláněla i k tomu,že je to blondýnka,která v mé sbírce tak nějak chybí.
Moje dilema bylo,zda jí mám koupit tedy nahou a za přijatelnou cenu nebo si počkat a koupit ji v celé výbavě a o pár tisícovek víc?!Všichni dobře víte,že mám raději panenky kompletní a tohle byl oříšek.Asi by jste neuhodli důvod mého rozhodnutíSmějící se?!Rozhodla jsem se pro nahou panenku,protože bylo jisté,že si jí dám pod stromeček.Novou a kompletní by nebyl problém asi koupit,ale nestihla by přijít včasS vyplazeným jazykem,no a to byl ten hlavní důvod.Pak jsem si říkala,že její oblečení se dá nahradit...jasně že jsem se jen obelhávala,ale co?!
Samotná panenka je v reálu překrásná a něžná.Na fotkách se to ani nezdá natož těch promových,ale já jí tak vidím.Krásná,opálená blondýnka se zelenýma očima a má modré stíny,dalši div(ty já zrovna nemusím,ale téhle kočce odpouštímUsmívající se).
A tak mi dovolte,abych Vám předvedla svou AngelikuMrkající...




Promo foto

Zde se mi ani moc nelíbí.Ovšem její oblečení s doplňky je luxusní a trochu mi je líto,že jí nemám kompletní.

2013 Exclusives - Dressed
Dania Zarr Irresistible
W Club Online Event 850ks




Měla náušnice a stojánek.
Oblečení jsem vybrala náhodně a náhrdelník,jsem kdysi kupovala od Katky.Myslím,že patří ale jiné panence?!Ovšem mé Angelice sluší takéUsmívající se.



Moje první Dania







Vlasy jsem umylaS vyplazeným jazykem a má krásnou hřívu,jsem maximálně spokojená!








Angelika Thermopolisová (17.prosince 1987)

je ženou velice bohatého angličana.Její muž je o dost starší.Manželství je zatím bezdětné.Seznámili se na charitativním plese v Londýně.Angelika je ve styku se zdejší smetánkou,ale o ní samotné se toho moc neví.Miluje květiny a také se jim věnuje.O svém dětství nemluví a o jejím původu také nikdo nic neví.
Angelika je krásná a tajemná žena.







Přeji krásnou neděli,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....