čtvrtek 31. prosince 2015

Silvestr u Marca




Marco: ,,Christiane,Izabelle,jsem rád že jste nakonec dorazili!Tak rád Tě vidím kamaráde(smích)..."

Christian: ,,Nakonec to klaplo,aspoň uvidím Tvůj nový dům a hlavně Tvou okouzlující Miu,o které jsem už tolik slyšel(úsměv)?!Mimochodem,nebude problém že tu jsme,myslím kvůli Eleně?!"

Marco: ,,Bez obav.S Elenou to zařídím a bavte se dobře přátelé(smích)!"





Devony: ,,Mio,podívej kdo přišel?!To je přeci Tvá kamarádka Bell a jakého má krásného přítele,ani se tehdy nepochlubila,že?!"

Mia: ,,Páni,přiznám se že jsem nevěděla že s někým chodí?!Vyzpovídám jí brzo,neboj(smích)!Pozvala jsem Izabelle a toho blonďáka pozval Marco.Christian je Marcův kamarád ze školy,studovali spolu víš?!Marco mi kdysi ukazoval fotky..."





"Hmm...tak Chris dorazil...a né sám,jak vidím...a zase s ní?!"





Mia: ,,Kdo Ti dovolil si půjčit moje šaty,Eleno?!A šperky?!"

Elena: ,,Prosím Tě,snad se nemusím ptát?!A navíc,jsi si jistá,že jsou to Tvé šaty?!Nějak se mi nehodí k Tvému stylu?!"





Anna: ,,Omlouvám se,že ruším.Můžeš na slovíčko Marco?!"





,,Omluvte mně,musím něco vyřídit.Bavte se!"





,,To zase něco vyvedla Elena,jak jí znám?!"




Marco: ,,Mám toho dost Eleno!"

Elena: ,,Co jsem zase provedla,nevím proč pořád..."

Marco: ,,Mlč už!Pořád děláš samé problémy!Nebaví mně,pořád něco za Tebe žehlit?!Všichni měli pravdu!Příliš jsem Tě rozmazloval!Teď mě poslouchej pozorně,protože víckrát to opakovat nebudu!Nechci po Tobě,aby jsi Miu měla ráda,nemám právo Tě k tomu nutit,ale bydlíš v mém domě a pokud tu budeš chtít zůstat i nadále,budeš muset jí respektovat a tolerovat,protože ať se Ti to líbí nebo ne,Miu si vezmu a mou ženu urážet nikdo nebude!Je to tedy jasné?!"

Elena: ,,Ano,ale ty vůbec nebereš ohledy na mně?!Proč si zval Chrise,vždyť mně sprostě odkopl?!(slzy v očích)"

Marco: ,,Tohle na mně nezkoušej Eleno!Christian měl s tebou svatou trpělivost a raději nepokoušej tu mou!"









Christian: ,,Copak jsi zase provedla drahá Eleno?!"

Elena: ,,Neposmívej se mi a nemáš právo tu být a ještě tu couru mi vodit na oči?!"

Christian: ,,Pozval mně Marco a tohle je jeho dům.Zrovna ty budeš někoho moralizovat a někoho urážet?!Pokud si pamatuji dobře,tak jsi to byla ty,koho jsem nachytal v posteli s jistým fotografem?!Já ti nemám co vysvětlovat a nic ti nedlužím!Ty se dokonale ničíš sama,je mi Tě líto!Tvůj problém je,že jsi vypočítavá,závistivá mrcha,která nesnese,aby byl někdo šťastný!"




Elena: ,,Christiane,co se to s námi stalo?!Vždyť jsme se tak moc milovali?!Změnilo se to,když jsi se začal scházet s...ehm...Izabell?!"


Christian: ,,Nevím,jestli jsi mně vůbec někdy milovala Eleno?!Na Izabellu nic svádět nemusíš a já Ti nemusím nic vysvětlovat.Teď už ne.To Tebe jsem přistihl při nevěře!"

Elena: ,,Změním se,snaž se mi odpustiť?!Aspoň přemýšlej o možnosti nám dát novou šanci..."





"To raději do pekla!"
















Marco: ,,Chtěl bych Vám něco říci...Děkuji Vám všem,že jste přijali mé pozvání,snad se Vám tu líbilo a přeji Vám krásného Silvestra a šťastný Nový rok 2016!!!Mimochodem,také se chci s Vámi podělit o radostnou událost,požádal jsem Miu o ruku a ta k mé veliké radosti řekla ano,takže Vás zvu na naší svatbu!!!"





A já Vám chci také poděkovat svým pravidelným,ale i náhodným čtenářům za Vaši přízeň.Doufám,že se budem setkávat i v Novém roce a přeji Vám krásný a úspěšný Nový rok 2016Usmívající seMrkající.

La Micha & její panenkyLíbající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....