sobota 23. ledna 2016

Svatebčané



"Vůbec se k sobě nehodí!"




,,Byla to krásná svatba,že Dane?Posloucháš mně vůbec?!"

,,Ano,poslouchám.Mia byla krásná..."












,,Pááni...nemám rád svatby,ale po dnešku možná změním názor(smích)?!"

,,Byla to překrásná svatba.Mia vypadala nádherně.Oba vypadají moc šťastně.Věřím,že jim to vydrží navždy..."

,,Ty jsi se také překonala.Na tom dortu jsi musela dělat snad celý den a celou noc..."





,,Nechci rušit,ale můžeš na slovíčko Christiane?!"




Izabelle: ,,Nechám Vás o samotě."



,,Sluší Ti to Eleno.Mimochodem,bylo to od Tebe moc pěkné gesto,že jsi pro Miu sehnala šaty..."

,,Děkuji...Christane,chtěla bych se Ti omluvit za spousty věcí.Vím moc dobře,co jsem zvorala.Byla doba,kdy nám to fungovalo a já se ptám,kde se stala chyba,že se to začalo bortit?!"

,,Asi v době,kdy jsi začala stoupat nahoru a stala se z Tebe hvězda přehlídkových mol.Eleno,já bych Ti odpustil všechno,ale Tvou nevěru ne."

,,Ach Christiane,bylo to vše úplně jinak.Narafičila jsem to.Chtěla jsem,aby to tak vypadalo,abych Ti ublížila.Ponížil jsi mně,když jsi se začal ukazovat na veřejnosti s...Izabelle,víš jak jsem se cítila?!"

,,Měla jsi mi věřit,když jsem Ti říkal,že spolu nic nemáme.Tehdy jsme spolu opravdu nic neměli.I kdyby byla pravda to,co říkáš Eleno,dnes je už pozdě!"

,,Miluješ jí?!"




,,To nepotřebuješ vědět."

,,Pleteš se,protože pokud ne,máme ještě naději...."




,,Christiane,dej nám novou šanci prosím..."

,,Nezlob se.Myslím,že to nepůjde Eleno..."




Přeji hezký zbytek víkendu,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...