pátek 29. ledna 2016

Keiron Morel - Alex




Fashion Royalty - Color Infusion Cinematic 2015
Keiron Morel Wearing Outfit Tropical Sunset





Dnes Vám pyšně představuji svůj první přírůstek v roce 2016Usmívající se.
Zrovna jeho bych asi neočekávala,ale když jsem ho uviděla v reálné podobě na flickru,tak jsem se do něj zamilovalaS vyplazeným jazykem.
Je jiný oproti mým fešákům.Působí na mně mladě a svěže,žádný kravaťák a tak trochu andílek s ďáblem v těleSmějící seMrkající.Prodával se nahý,ale rozhodla jsem se i pro oblečení,které se prodávalo zvlášť a které na něm můžete nyní vidět.Myslím si,že se k němu skvěle hodí.Moc se mi líbí jeho obličej a hlavně vlasy,má moc pěkný střih.
Tentokrát vím,jakou bude mít partnerkuUsmívající se.Původně jsem ho chtěla přiřadit k Angelice,že by mohl být jejím milencem,ale nehodí se mi k soběNerozhodný a tak jsem změnila scénářUsmívající se a dostane ho jiná,stejně krásná panenka.Časem uvidíteMrkající...









Krásný Alex





Alex Keiron Morel ( 7.ledna 1992)

své dětsví prožil v dětském domově.Jeho rodiče se zabili při autonehodě a bohužel se nenašel nikdo,kdo by se malého chlapce ujal.
Alex dnes je významným uměleckým malířem a o jeho tvorbu je vysoký zájem.Ještě než-li se proslavil coby umělec,ví se o něm,že se živil jako striptér.Má pěkný obličej a krásné tělo,které nemá zadarmo.Věnuje se sportu,hlavně bojovému umění.Nikdy se netajil se svou minulostí.Nemá žádnou přítelkyni a vlastně ho nikdy nikdo neviděl s opačným pohlavím.Spekulovalo se,jestli nedává přednost mužům,ale tohle tvrzení několikrát důrazně zamítl.Také dodal,že dosud se nenašla taková,se kterou by to myslel vážně a měl jí potřebu ukazovat světu.





Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....