neděle 31. ledna 2016

Rozchod




,,Ahoj anděli,chyběla jsi mi..."





,,Ahoj,chtěla bych si promluvit Dane."

,,Tak povídej,jsem jedno velký ucho(smích)?!"

,,Chci se rozejít."




,,Pořád se chceš jen rozcházet?!Co jsem provedl tentokrát?!"




,,Když ve vztahu není důvěra,tak to prostě fungovat nemůže Dane?!Já Ti nevěřím.Omlouvám se,třeba Ti křivdím,ale nechci se pořád užírat žárlivostí,co kde děláš a hlavně ským?!"

,,Fellon neblázni!Miluji jen Tebe,musím to pořád dokazovat?!Fajn,jestli chceš,tak začnu fotit třeba krajinky a s večírkama je konec o.k?!"

,,Nic není o.k.Nechci Ti nic zakazovat,ale já se už nechci trápit.Chci se rozejít...třeba na nějaký čas..."




,,To mi nedělej anděli?!"



,,Bude to tak lepší.Měj se Dane."



,,Fellon..."



Přeji hezkou neděli,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....