úterý 5. ledna 2016

Svůdnice



Marco: ,,Musím říct Mio,že od Eleny bych to nečekal a to je má sestra?!Překvapila a tentokrát i příjemně!Opravdu se Ti ty šaty líbí?!"

Mia: ,,Jsou nádherné!Nevěděla jsem,jaké šaty mám hledat...a když jsem viděla svatební šaty Vaší matky...,jsou prostě skvostné Marco!Dobré je i to,že sedí jako ulité a nemusí se upravovat.Beru to jako dobré znamení(smích).Myslím si,že Elena překvapila nás všechny(smích)?!Tvému otci to vadit nebude a co říká svatbě Marco?!"



Marco: ,,Mio,můj otec na svatbě nebude.Nechci Ti lhát,budeš mou ženou a nechci mít před Tebou žádné tajnosti...on se svatbou nesouhlasí,Elena měla pravdu.Jenže já si od něj nenechám už poroučet.Svým způsobem zničil naší matku,Elenu vykazál z domu a byla ještě skoro dítě?!Zničil můj vztah s Devony a přinutil mě se oženit se ženou,kterou jsem absolutně nemiloval a já mu nedovolím,aby mi znovu mluvil do života!"

Mio: ,,Mrzí mně,že jsem důvodem Vašich sporů.Změníme téma...co říkáš salátu,nevypadá chutně(uchechtnutí)?!"

Marco: ,,No...salát by mohl počkat(smích)...ty vypadáš daleko chutněji Mio..."











,,Přidáš se(smích)?!"




,,Miluji Tě Mio!Jsi nádherná a tohle prádélko Ti moc sluší!"

,,Také Tě miluji Marco!To prádélko bylo také pěkně drahé,tak ho neponič(smích)..."

,,Tak za to neručím Mio(smích)..."








Marco: ,,Když jsou konečně šaty sehnané,už můžeš zařizovat svatbu Mio?!Vím,že je to Tvá první svatba a také poslední(uchechtnutí),ale prosím zařiď jí brzo?!"




Přeji hezký večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....