pátek 8. ledna 2016

Pochůzky



Izabelle: ,,Musím říct,že bych tohle nikdy do Eleny neřekla?!Překvapila.Důležité je,že konečně máš svatební šaty a teď můžeš zařizovat detaily."

Mia: ,,Víš,přemýšlela jsem o Eleně.Ona se tak chová,ze dvou důvodů.Za prvé je v podstatě dost nešťastná a za druhé je tohle způsob,jak na sebe upozornit.Nemyslím si,že by byla vyloženě zlá?!Vždyť mi půjčila šaty své vlastní matky a od Silvestra se opravdu snaží být přátelská..."




Izabelle: ,,No dobrá.Snad máš pravdu a já se mýlím.Dejme tomu,že Elena se dala na dobrou cestu(uchechtnutí)?!

Mia: ,,Navíc,jak to máš s Christianem?!Chodíte spolu nebo ne?!On je důvodem,proč se s Annou nesnášíte?!Na Silvestra jsem si nemohla nevšimnout,jak Tebe propichuje očima a jeho hltá.Takže vysvětlíš mi to prosím?!"

Izabelle: ,,Mio,je to složité víc než-li si myslíš.Anna kdysi byla s Christianem zasnoubená,ale byla to ona,kdo to zrušil a s tím druhým se rozešel.Pak Elena přišla o střechu nad hlavou a Christian jí vzal pod svá křídla.Časem se dali dohromady.Nevím co všechno Elena zvorala,ale Christianovi došla trpělivost a rozešel se s ní.No a my...ano,asi spolu chodíme.To je také složité.On je v Londýně,já v Paříži...Ptala jsi se,proč mně Anna nesnáší...Když se dozvěděla,že Elena už s Chrisem není,chtěla ho zpět.Bohužel jí řekl o mně.Ona by nesnesla žádnou,proto to neberu ani nijak osobně.A to je celý příběh..."




Izabelle: ,,No a jak pokračují přípravy?!"

Mia. ,,Nikdy se Anna nezmínila,že byla zasnoubená?Ale ona je taková,plno věcí si nechává pro sebe.Přípravy jsou v plném proudu(smích).Oznámení se už tiskne.Šaty mám,což je úplně senzační!Dorty a zákusky jsou také vybrané a navíc je dodáš ty.Jídlo zařídí moje rodina v Irsku,kde se bude i svatba konat.Prstýnky má na starost Marco.Včera jsem řešila závoj,myslím že ho mít nebudu.Bylo by toho už asi moc?!Vlasy si nechám vyčesat,to odsouhlasila jak Anna tak i Elena.Kytici budu mít skromnou,šaty jsou dost bohaté i tak.Chtěla bych růže..."



Izabelle: ,,To by člověk nevěřil,jakou to dá práci připravit svatbu,že?!Můžu s něčím pomoct Mio?!"

Mia: ,,Pomohla jsi mi s výběrem dortu a zákusků.Ten návrh na dort se mi moc zamlouvá.S Annou jsme včera vše sepisovaly a také jsem si objednávala přes internet nové spodní prádlo a plavky."

Izabelle: ,,Dorty a to ostatní ber jako svatební dar Mio.Spodní prádlo chápu,že chceš mít nové o svatební noci,ale na co plavky?!"

Mia: ,,Víš kam pojedem na svatební cestu?!Marco mi to nechtěl říct,ale já jsem našla letenky(smích)...poletíme na Bali,no není to skvělé(smích)?!"

Izabelle: ,,Pááni..to je úžasné Mio?!A kdy je tedy ten termín svatby?!"

Mia: ,,22.ledna 2016,tak si to zapiš do diáře Bell(smích)..."



Přeji hezký den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....