pátek 15. ledna 2016

Angelika



Tvář Dania Zarr - moje Angelika



Angelika přišla sice nahá,ale hned dostala nové šaty,které jsem koupila od Katky.Jsou moc krásné a střevíčky jsou luxusní.



Líbí se mi její zelená kukadla,jsou takové kočičíMrkající.Jak víte,modré stíny nemusím,ale výrobci z nějakého důvodu je často panenkám dávají a já si musím holt zvyknoutUsmívající se!



Je prostě krásná....Je mi líto,že se mi nedaří správně zachytit přes objektiv její skutečný půvab!
Panenka ještě nebyla doma a já věděla,že jí budu říkat Angelika.Neptejte se na důvod a nehledejte žádnou spojitost s Markýzou andělů,protože tam žádná spojitost není.Zdá se mi,že tohle jméno se k ní hodíUsmívající seMrkající












Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....