pondělí 1. února 2016

Co nového?!




"Bože,ta ženská neumí chodit včas..."





"Sláva,už jde!"





,,Moc se Ti omlouvám,čekáš dlouho?!"

,,Tedy Izabelle,řekni mi jak včas dodáváš své skvělé zákusky a dorty(smích)?!"

,,Právě kvůli nim nestíhám to ostatní(smích)."

,,Výmluvy,ale budiž ti odpuštěno.Tak jdem,ne?!"





Izabelle: ,,Tak jak to klape s Danem?!Slušelo Vám to na svatbě."

Fellon: ,,Rozešla jsem se s ním.Nikam to nevedlo..."

Izabelle: ,,Proboha proč?!"

Fellon: ,,Nevěřím mu.Nemá to prostě cenu.Myslím si,že spal s Annou.Samozřejmně,že to tehdy popřel a já se mu snažila věřit,ale pravda je taková,že jsem ho pořád podezírala.Na svatbě se pořád motal kolem Eleny.A to nemluvím o tom bulvárním článku,který se před časem objevil v novinách.Elena je prý jeho nový úlovek a já jsem za idiota!"

Izabelle: ,,Fellon,ty normálně žárlíš?!Na tom večírku jsem byla mimochodem také.Sice jsem viděla jak Dan mluví s Elenou a myslím,že jsem je viděla i spolu tančit,ale vím určitě,že Elena odjížděla celkem brzo taxíkem a Dan se bavil u baru!Měla by jsis vztah užívat a vychutnávat si tu zamilovanost a né se trápit žárlivostí?!Vždyť nemáš žádný důkaz?!"




Fellon: ,,Změníme téma...a jak se máš ty,co Christian?!"

Izabelle: ,,Já si vztah užívám naplno a nehledám mouchy za každou cenu.Takže,na jaký film to jdem...."




Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....