sobota 20. února 2016

Sestřenice



"Bože,copak ona se nikdy nenaučí chodit včas?!"



"Bude hrozně zuřit...ach jo..."



,,Vážně Izabelle,kdy ty dospěješ?!Copak nikdy nemůžeš přijít včas?!"



,,Také Tě ráda vidím,sestřenko.Rosalie nezlob se,musela jsem v práci něco dodělat."

,,No dobrá,ale musíš se naučit si práci lépe rozvrhnout Izabelle,to je základ všeho!"



,,Poučím se.Rosalie,je mi líto to s Tvým otcem.Měla jsem strejdu moc ráda,byl fajn.Jak je na tom Tvá matka?!"

,,Děkuji.No...pracuje ještě víc a snaží se všechny oklamat,že je v pořádku.Víš,ačkoliv spolu nežili,milovali se a jeho ztráta jí hluboce zasáhla.Ale co se dá dělat,život musí jít dál!"

,,Hmm...a jinak co ty,jak se máš,co je nového,co výstava?!Zmínila jsi se o novém projektu,řekni mi víc?!"

,,Znáš mě.Pořád pracuji.Výstava v Londýně byla úžasná,ten mládenec má opravdu talent.Potkala jsem se tam s jedním výstředním fotografem.Je to frajírek,ale má krásné fotky.Projevila jsem zájem o jeho práci a také jsem mu musela ukázat,kde je jeho místo.Myslel si,že budu další jedna z jeho houfu(smích)."

,,Škoda,že jsem u toho nebyla.Určitě to rozdýchává ještě dnes(smích)."



,,No je to možné."

,,Co máš dál v plánu Rosalie?!"

,,No...přemýšlela jsem o změně.Galerie mého otce byla úžasným místem a svého času zažila velikou slávu.Je načase jí asi oprášit(smích).Přemýšlela jsem,že by jsi mně mohla seznámit s Miou.Koneckonců je výborná designérka a jsem si jistá,že tomu dá ten správný punc,co myslíš?!"

,,Nevím,jestli je dobrý nápad Vás seznamovat?!Proč zrovna Mia,je plno jiných designérů a návrhářů?!"

,,Izabelle,ty mě snad vůbec neposloucháš?!Řekla jsem přeci,že je nejlepší ve svém oboru,no ne?!"

,,Dobrá,ale nemyslím si,že je to jediný důvod,proč se s ní chceš seznámit Rosalie?!"

,,Nemusíš se bát Izabelle.Nehodlám Tvé přítelkyni ublížit.Chci se s ní domluvit na rekonstrukci a ano,zajímá mně i z mnoha důvodů,ale neměj strach.Tak...a ukážeš mi tu svou cukrárnu(smích)?!"




Hezký zbytek víkendu,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....