pátek 26. února 2016

Risk je zisk




,,Moc si toho cením,že jsi nám zařídila tuhle schůzku Bells.Nebuď nervózní,nic se nestane!"

,,Nechci Mie ublížit.Mám jí příliš ráda.Nechci domyslet co se stane,až zjistí pravdu?!Nikdy se mnou už nepromluví!Hrozně riskujeme návštěvou v jejich domě,ale to Ti nevadí,že?!"

,,Jako vždycky přeháníš.Marco je mimo město a Elena je dokonce někde v Evropě,kde zase dělá problémy někomu jinému a Anna tady také není nebo se pletu?!Tak kdo že nás ohrožuje?!Mie neublížím,chci jí jen poznat a chci si jí najmout,aby předělala mou galerii a pokud někdy zjistí pravdu...hmm...mně může nenávidět,ale pokud jste kamarádky,tak čeho se obáváš?!Nemůžeš za to,že jsme příbuzné no ne?!"




,,No dobře,ale že bych byla klidnější říci nemohu..."









,,Ráda Vás poznávám Mio."

,,Děkuji i já.Prosím nabídněte si.Víte,nebýt toho,že jste sestřenicí Izabelle,tak bych si momentálně čas na Vás neudělala.Mám toho nyní až dost,navíc můj ateliér se také předělává a proto jsem tedy navrhla sezení u nás,ale jak jsem řekla,jen díky Bells..."

,,Děkuji,moc si toho cením a také vážím.Máte krásný dům.Zařizovala jste ho Vy,je to Vaše práce?!"




,,Ó ano,zařizovala jsem ho já a moc děkuji,ale k věci...Tak jakou máte představu a kolik hodláte investovat?!Budu se muset přijít podívat,poměřit a zvážit Vaše přání a reálné možnosti.Návrhy Vám můžu později posílat na Váš mail a Vy se pro nějakou možnost rozhodnete.Přestavba může trvat měsíc,ale také rok.Záleží na spoustě věcí.Také budem potřebovat stavební povolení,pokud úpravy budou rozsáhleší..."
















,,Tak a jsme tedy domluvené.Počítejte s tím,že se tedy u Vás brzo zastavím."

,,Dobrá.Můžete přijít kdykoliv.To jsou Vaše kočky?!"

,,Proč myslíte,že jsou moje?!"

,,No...muži většinou kočky nesnáší.Děkujem Mio,už budu muset jít..."

,,Jistě.Smlouvy připravím a donesu je,až si to přijdu vše poměřit atd...Mějte se hezky."

,,Nashle Mio."





,,Chápu proč Ti na ní tak záleží.Miu musí mít rád každý,je to zlatíčko."

,,Chodíme po dost tenkým ledě.Mia není hloupá a abych řekla pravdu,vůbec se jí nelíbíš?!"

,,To rozhodně není,souhlasím.Poznala jsem to sama víš?!Jinak se baví se mnou a jinak,když jste zůstaly samy a já si odskočila na toaletu.Neměla jsem nic říkat o kočkách..."

,,Od začátku to byl hloupý nápad.Až Mia zjistí pravdu a ona jí zjistí,koneckonců to ty i chceš,tak Ti galerii vyhodí spíš do vzduchu!"

,,Ne,nevyhodí.Mia je charakter.Možná se bude kapku zlobit(úsměv)..."




Myslím si,že po dnešním článku už je každému jasné,proč se Rosalie tolik zajímá o MiuSmějící se?!
Bude to ještě zajímavéMrkající...

Krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....