neděle 7. února 2016

V galerii - 2.část



,,Ach Jasmíno,půjčím Ti skvělé šaty a ty si k nim vezmeš tepláky?!"

,,To nejsou tepláky,ale légíny,jako módní guru by jsi to Angeliko vědět mohla?!Jsou moc krátké,necítila jsem se v nich dobře,ale teď jsem spokojená."

,,To je marné...Jsem zvědavá,kdy si na nás Alex udělá čas,pořád s někým mluví a neustále ho někdo zastavuje,ach jo!"

,,Nesmíš se tomu tak divit.Obrazy jsou překrásné,nediv se,že chtějí lidé mluvit s tím,kdo je maloval?!"




,,Dobrý večer.Vy jste Daniel Bennett,že?!Promiňtě,já jsem Rosalie Hardyová."



,,Dobrý večer.Ó ano,už jsem o vás slyšel.Co pro Vás můžu udělat slečno Hardyová?!"

,,Můžete mi říkat Rosalie.Chtěla bych Vám nabídnout obchod.Vaše příští výstava by se mohla konat v mé galerii v Paříži,co Vy na to Danieli?!"

,,To z ní zajímavě.Problémem je,že teď momentálně nic nového nemám a chtěl jsem si dát pauzu,ale pro Vaše krásné oči Rosalie bych možná pauzu posunul..."




,,Moc se omlouvám,že jsem Vás nechal čekat,tak...Moment.My se známe.Vy jste ta dívka,kterou potkávám u řeky,že(úsměv)?!"

,,Och...ano,jsem to já."

,,Zajímavé,tak Vás nemusím ani představovat,když se znáte.Omluvte mě,jdu pozdravit známé..."




"Hmm...tak Alex je ten její ctitel?!Zajímavá zápletka..."



,,Jsem rád,že Vás konečně poznávám Jasmíno.Dnes jste nebyla u řeky,že?!"

,,Ne,dnes jsem se na procházku nedostala."

,,Jak se Vám líbí mé obrazy?!"

,,Jsou krásné.Máte zvláštní styl malby,takový jsem ještě neviděla.Promiňte,nemyslím to nijak urážlivě?!"

,,Neomlouvejte se Jasmíno.Máte právo na svůj názor.Znám Vaše knihy.Přiznám se,že jsem jejich vášnivým čtenářem."




,,Čas utíká mnohem rychleji.Nezlobte se,ale budu muset jít."

,,Rád jsem Vás poznal Jasmíno.Můžu Vás pozvat zítra na oběd?!"

,,Nezlobte se Alexi,ale nejde to.Obávám se,že nejsem taková žena,kterou by jste chtěl?!"

,,Mýlíte se,jste přesně taková,o jaké jsem vždycky snil.Čistá,milá,chytrá a krásná.Dám Vám času kolik potřebujete,ale prosím neodhánějte mě od sebe?!"








,,Teď,když jsme se domluvili,co kdyby jsme změnili lokál Rosalie a zašli třeba někam na skleničku?!"

,,Danieli,obávám se že Vás musím zklamat.Já nepatřím mezi ten houf Vašich husiček.Váš návrh byl příliš troufalý,ale vzhledem k tomu,že chci s Vámi vytvořit spolupráci,jsem se rozhodla tohle malé nedorozumění ignorovat!"




,,Zatím nashledanou,Danieli!"



,,Doufám,až se setkáme příště,tak se budete chovat jako profesionál!"



Děkuji za Vaší pozornost.

Přeji krásný zbytek dne,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....