čtvrtek 4. února 2016

Izabelle s Christianem



,,Tak nevím,jestli to byl dobrý nápad sem chodit?!Vidím Elenu."

,,Nebudem si jí všímat a ona si snad nebude všímat nás."




,,Mohlo mě napadnout,že riskujem setkání s Elenou?!Tuhle restauraci mi totiž doporučila Mia."

,,Nebudem si kazit jídlo,ani večer.Navíc to vypadá fakt moc chutně."




,,Vážně to bylo vynikající.Dáme si ještě dezert?!"

,,Hm..bylo to velice chutné,dezert Ti můžu nabídnout u sebe doma(uchechtnutí)."

,,Na Tobě se mi líbí Izabelle i to,že nepatříš mezi ty ženy,co jdou na večeři,dají si malou misku salátu a vodu s citrónem,ale umíš ocenit kvalitní jídlo a ještě si ho i vychutnáš."

,,Děkuji,mám dobré spalování a navíc v kuchyni se celkem dost otáčím,když připravuji korpusy a připravuji krémy atd...(smích).Navíc mě začíná urážet,že víc lichotíš jídlu,než-li mě(uchechtnutí)?!"

,,Izabelle,ty lichotky nepotřebuješ slyšet.Jsi krásná žena a moc dobře to víš,vidí to koneckonců všichni.Tak co podniknem teď?!"

,,Máš pravdu,přesto Tě musím zklamat,že každé ženě se líbí,když jí muži lichotí,i když o své kráse ví(smích)?!Můžeme se projít a pak Tě vezmu na ten "dezert" Christiane?!"




,,Tak tady je Tvůj dezert..."





Přeji hezký den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....