čtvrtek 11. února 2016

Těžké rozhodování - hledá se nový domov



Byla to těžká volba a už delší dobu o tom uvažuji,ale stále jsem se nemohla rozhoupat a nakonec jsem se rozhodla,že se pokusím pro ni sehnat nový domov,kde jí budou mít rádi a hlavně se jí budou věnovat.
Tato panenka s tváří Erin je velice hezoučká.Má celkem až dětskou tvář a přitom vypadá někdy žensky svůdně.Patřila do mé hrací party a zcela určitě byla tou nejmladší z nich,podle vzhledu mi tak přišla.

Rozhodla jsem se k jejímu prodeji z toho důvodu,že mi nevyhovuje její tělíčko,které se podobá panenkám Poppy.Někdo to může považovat za výhodu,že oblečení se pro ni snáz najde,ale mě se zkrátka víc líbí klasické fešky,které jsou prsatější a celkově vypadají více žensky.
Navíc jsem pro Daniela vybrala jinou partnerku a tak zkrátka pro mou Fellon,jak jsem jí říkávala,už nemám roli a celkově nemám velký zájem jí dál v příbězích nějak angažovat.




Nabízím jí tedy k prodeji tak,jak vidíte na fotografii.
Má umyté vlasy.Originál oblečení s páskem.Boty a náušnice jsou náhradní za její původní.

Pokud má někdo zájem,tak mě neváhejte napsat.Na ceně se jistě dohodnem.





Hezký den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....