neděle 7. února 2016

Veronique Perrin Breaking The Mold - Rosalie



2011 The new Closeups - Dressed
Veronique Perrin Breaking The Mold 600ks


Dovoluji si Vám představit,svůj zatím poslední přírůstek.Tím je další panenka s tváří Veronique a přiznám se,že ani ona nebyla na mém seznamu přáníSmějící se.
Koupila jsem jí od Míši na mmb.Nabízela jí i nahou,ale tentokrát jsem si připlatila a mám jí tedy kompletní,za což jsem moc ráda!Panenka má moc krásné oblečení,líbí se mi materiál,který je zatím u těchto panenek dost kvalitní!Panenka má náhradní ručičky,brýle,zlatý náramek + náušnice,takové pecičky a luxusní sandáleMrkající.
Tak a jdem se podívat na její fotkyUsmívající se...








Nebudete mi to věřit,ale rozhodla jsem se,že u této panenky zatím ponechám její původní účes.Jistěže mě láká jí vlasy rozpustit a možná v budoucnu přeci jen neodolámSmějící se,ale zatím jí to tak ponechám.Došla jsem k závěru,že je celkem praktické mít neustále vlasy nějakým způsobem upravené a tento culík lze mít jak v běžném dni,tak si myslím,že se hodí i do lepší společnostiMrkající?!









Ještě,když byla panenka na cestě,chtěla jsem jí pojmenovat Rosalie.Pak se mi to rozleželo v hlavě a napadlo mě ještě jedno jméno:Charlotte a tak jsem měla veliké dilema.Nakonec jsem došla k závěru,že to přeci jen bude Rosalie...













Jsem velice ráda,že tato krásná a charismatická Veronique si našla cestu k mému srdci.

Krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....