středa 3. února 2016

V restauraci



Mia: ,,Restaurace je týden nově otevřená.Moje zákaznice mi jí vřele doporučovala.Jídlo zde je prý zážitek..."

Anna: ,,Víno mají opravdu dobré.Kdybych se nedala na novou dietu,zkusila bych něco jiného,než-li tento salát,ale vypadá fakt chutně?!"

Elena: ,,Nebudem řešit restauraci a co Mio líbánky,už je mimčo na cestě(smích)?!"





Mia: Ale Eleno,na mimi je ještě čas.Rozhodně není kam spěchat.Mimochodem,Marco asi bude trochu zuřit,až mu toho malého psa přivedeš do domu?!Kde jsi ho vůbec vzala,neříkala jsi,že máš psa?!"





Elena: ,,Ále...,dostala jsem ho k narozeninám od Chrise.Jmenuje se Chico a je to miláček.Marco si zvyknul i na kočky,tak malého psa přehlédne také(smích).Máme ho s Christianem ve střídavé pěči.Převážně je se mnou,ale když moc cestuji a mám příliš zakázek,tak ho má Chris..."





Anna: ,,Mio,sice jsem viděla spousty fotek na facebooku,ale povídej,jaké to tam bylo,co moře,jídlo a co nové plavky?!Měli úspěch?!Jak to,že nejsi vůbec opálená?!"





Mia: ,,Dovolená byla úžasná,všechno bylo skvělé!Plavky jsem nepotřebovala vůbec(smích).Marco měl pronajatou soukromou vilu s pláží.Já se nemůžu opalovat,spálila bych se a navíc bych měla pihy!"





Elena: ,,Tak nevím,jestli vůbec salát ochutnám.Přešla mně chuť!Tohle je obrovské město,milión restaurací a Christian musí jít na večeři zrovna sem a ještě s tou blondýnou?!"




,,Tak zaplatíme a jdeme?!"


Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....