pátek 19. února 2016

Rande



,,Jsem rád,že jsi přijala mé pozvání na oběd.Sluší Ti to Jasmíno."

,,Děkuji.Přiznám se,že jsem váhala.Pracuji na své nové knize a v podstatě Angelika do mně tak moc hučela,že bych stejně nemohla pracovat."

,,Tak to jí budu muset poděkovat..."








,,Doufám,že se Ti v této restauraci líbí?!Všichni mi jí doporučovali.Děje se něco,vypadáš nervózně?!"

,,Omlouvám se.Já jen...v naší zemi nejíme s muži a stále mi dělá problémy se přizpůsobovat.Restaurace je krásná a jídlo vypadá velice skvěle,pěkně voní."

,,Ty promiň.Tvoje knihy jsem četl,takže mám představu o tom,jak je všechno jiné a cizí,ale měl jsem za to,že jsis už zvykla zde v Evropě a v USA,kde žiješ už nějaký ten rok?!"

,,Máš pravdu.Za ty roky bych měla už přemýšlet jinak.Bohužel né vždy se mi to daří.Dáme se do jídla,než-li nám to vystydne..."








,,Nakonec oběd se vydařil a jídlo bylo fakt vynikající,že Alexi?!"

,,Ano,jsem spokojený.Pospícháš domů nebo se můžem jít projít?!"

,,Nezlob se,ale už bych se vrátila domů.Můžem se projít někdy jindy,jestli chceš?!"

,,Dobře.Doprovodím Tě domů."




O NĚKOLIK DNÍ POZDĚJI




,,Ráda se procházím kolem řeky.Je tu krásně."

,,Mě se hlavně líbí,že můžu být s Tebou Jasmíno."




,,Probrali jsme spousty věcí.Zajímalo by mně a nezlob se,že se Tě na to ptám,ale evidentně jste si s Angelikou blízcí,tak proč nejste spolu?!Chci říct,vím že je nyní vdaná,ale vidím,že máte mnohé společné."

,,Já bych jí nikdy nedal to,co její manžel.Navíc jsme si hodně blízcí,ale jako bratr se sestrou.Jinak se ani nevnímáme.Jsem jí velikým dlužníkem.Chránila mně,před ostatními,když jsem byl dítě a pomohla mi v mé kariéře."

,,Nerozumím tomu,jak by tě mohla chránit?!Navíc to vyznělo tak,že se Angelika provdala za svého může kvůli jeho penězům?!"

,,Jsem z dětského domova,to přeci víš.Sem tam se to objeví v novinách a nebylo to tam zrovna růžové.Angelika mně prostě chránila,protože si uměla udělat respekt.Dokud byla se mnou,nikdo si nic nedovoloval.Nemám jí to za zlé,že se vdala pro peníze.Angelika je chytrá a na ulici se nehodí."

,,Chceš říct,že ona také vyrůstala v dětském domově?!Proč mi to neřekla?!"

,,A jéje...myslel jsem,že to víš,když jste kamarádky.Jsem to ale hlupák.Jistěže Ti nic neřekla!Angelika se celý život snaží vymazat minulost.Neříkej jí to prosím a nech si to pro sebe,ano Jasmíno."




,,Alexi,ne.Promiň,ale nejde to."




,,Jistě.Promiň."



Konečně pátek a máme před sebou víííkendS vyplazeným jazykem,
tak si ho koukejte užítMrkající!

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....