úterý 2. února 2016

Milé překvapení




Dobrý večer,

mám takovou radost.Včera jsem přijala od naší pošťačky zásilku,kde na mě čekalo úžasné překvapení od paní Věry.
Věrka si u mně kupovala mou poslední panenku Barbie a to On Location:Monte Carlo,mojí nejoblíbenější.Vím,že panenka je v dobrých rukou.
I na Vánoce jsem byla mile překvapená krásným přáníčkem,které bylo také ručně vyrobené,někdy nafotím.A teď tohle.Dostala jsem obraz,který už visí u Mii a Marca v obývacím pokoji(je to jejich svatební dar) a moc krásné přáníčko novomanželům.Opravdu velice milé a krásné dárečky.

Moc děkuji Věro!
















Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....