úterý 1. března 2016

Natalia Fatalé - Prestige 2015 - Scarlett



Už nějaký ten čas,jsem se dívala po panenkách s tělem FR2.Pokaždé jsem vycouvala,protože jsem se děsila toho,že bych mohla mít problém s oblečením,hlavně tedy s obuví.
Nakonec jsem neodolala a vážně jsem si koupila jednu takovou panenku s tělíčkem FR2Usmívající se.Mám jí od Míši,panenka byla úplně nová a kompletní.Od Míši jsem si ještě koupila další dva páry bot,to abych měla něco do začátku.
Dnes zpětně si říkám,proč já hloupá jsem se bála?!Jistě,oblékne jen své originál boty nebo jiné od FR2,ale s oblékáním to je super.Její tělíčko se mi líbí asi úplně nejvíc.Není to klasická feška,která má daleko větší prsa a zadek,ale zase není tak hrozně moc plochá jako panenky s tělem Nu Face,které já v oblibě nemám a neplánuji je u sebe rozšiřovatMrkající.
Byla jsem tedy moc zvědavá,co oblékne a co ne.Oblékne věchno oblečení,které mi zůstalo po Barbie s tělem model muse.Originál oblečení od klasických fešek,něco jí sedí perfektně a něco jí je kapku volnější,ale není to nic hrozného.Oblečení,které mám ušité na zakázku pro klasické fešky je to už horší.Halenky jí jsou o dost volnější a hlavně krátké.Kalhoty některé oblékne a některé ne,záleží na střihu.Nicméně jsem přesto spokojená a zatím nevidím žádný problém s jejím šatníkem.
Zdá se mi,že tohle tělíčko je i více pohyblivější?!Omlouvám se,že se tak rozepisuji a vím,že mnozí z Vás už tyto panenky máte s tím to typem těla,ale já jsem tak trochu unešená a tak mě omluvteMrkající.

Takže mi dovolte,abych Vám tedy představila svou první FR2.
2015 Spring CoLLECTION - Dressed
Natalia Fatalé Prestige - 800 ks





Přiznám se bez mučení a lítosti,že jsem její obyčejný culík rozpustila a vlasy má umyté.Má krásné vlasy a nyní splňuje mou představu o tom,jak by mohla vypadat,když jsem se pro tento zásah rozhodla.




Kostýmek je opět precizně ušitý a opět mě nezklamal materiál.Na fotkách to není vidět a kostýmek vypadá,že je pouze šedivý a jaké bylo překvapení,když jsem ho viděla v reálu a on má v sobě bílo - růžový melírekUsmívající se.Docela se mi i líbí,snad jen u kabátku bych zvolila asi jiný střih.
Moc se mi líbí,že panenka má body.Je to dobře udělané,aby se látka nehrnula nebo někde nevykukovala,tak by mohli řešit i halenkyMrkající?!




Moc se mi líbí její obličej.Je to vlastně má první Natalia.Má krásnou barvu očí a také je to jediná panenka v mé sbírce s touhle barvičkou.
Její našpulená pusinka se mi líbí také,trochu mi připadá legrační,ale líbí se mi.Nejspíš je po zásahu botoxemSmějící se?!








Také se mi líbí její krabice,která působí velice luxusně.
Má docela slušnou výbavu:delší sukni,body,kabátek do pasu,klobouk,luxusní střevíčky s kabelkou a stříbrné šperky(náušnice a prstýnek),náhradní ruce a stojánek + i certifikát.




Neodolala jsem a zkusila jsem porovnat panenku s tělem Nu Face,klasickou fešku a FR2Mrkající.
Podrobnější článek o tělech najdete u Blanky.




Z leva do prava:Nu Face,klasická feška a FR2








Malá ukázka toho,jak jsem si představovala tuhle hnědookou krásku a kterou uvidíte někdy v dalším článku.Ze všech jmen,které jsem pro ni vybírala,mi k ní nejvíc seděly tyto dvě: Scarlett a Carmen.Rozhodla jsem se pro to první.








Děkuji za Vaší pozornost a jsem zvědavá,co řeknete mému novému přírůstkuMrkající...

Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....