pondělí 21. března 2016

Marco se zlobí




,,Tebe bych tu nečekala!Přišel sis koupit obraz do svého nového domu?!"

,,Nevím,co plánuješ Rosalie nebo o co Ti jde,ale varuju tě,nepleť se mi do života a od Mii se drž co nejdál!Co tě to vůbec napadlo jí vyhledat a ještě s ní mluvit?!"

,,Tvá nová žena je pokud vím návrhářkou a bytovou designérkou a já od ní chci,aby mi trochu upravila galerii,je to takový problém Marco?!"

,,Ty jsi problém Rosalie!Mohla jsi oslovit jiného architekta a né zrovna Miu?!"

,,No jistě,zase jsem ta špatná já..."




,,Nehraj si na neviňátko,které nejsi!Hodláš se tady usadit Rosalie?!"

,,Jistě,jestli jsi o tom neslyšel,tak můj otec zemřel a já jsem po něm převzala galerii!"

,,Můžeš jí prodat nebo jí řídit na dálku.Nejlepší by bylo,kdyby jsi se vrátila zpět do Itálie!"

,,To bych mohla...,ale nechci!Nemůžu se vrátit a hlavně Tvou vinou!Víš jaké to je Marco být v mém postavení rozvedenou ženou?!Raději bych chtěla být mrtvá,než-li být za tu chudinku,se kterou se její manžel rozvedl!Ztratila jsem i Annu,byla mou nejlepší přítelkyní,ale díky Tobě se ke mně otočila zády,moc ti děkuji Marco,vážně?!"

,,To je mi líto Rosalie,ale oba víme,že největší vinu neseš ty,tak si to konečně přiznej a možná najdeš klid!Lhala jsi mi,vlastně všem jsi lhala a můžeš být jen ráda,že jsem neřekl všem pravdu z jakého důvodu jsem si Tě vzal a proč jsem se následně s Tebou rozvedl!"

,,Omluvila jsem se Ti už,tak co ještě chceš?!"

,,Chci,aby jsi zmizela z mého života a hlavně aby jsi se držela dál od Mii!"

,,Pořád ta stejná písnička.Bohužel Marco,ale já tady zůstávám,budeš se s tím muset smířit!"





,,Fajn,jak chceš!Nepřibližuj se k Mie,jinak poneseš následky!"

,,No...hlavně nechápu,jak Tvá nová žena může navrhovat tak skvělé interiéry,když se zdá,že nemá naprosto žádný vkus v oblékání!Vypadáš směšně,vybírala to ona ne?!Tohle není Tvůj styl Marco!Doufám,že se převlíkneš,aby Tě neviděli Tvý obchodníci,jinak si pomyslí,že jsi ztratil rozum..."

,,Tak dost,tohle nemá cenu!Ty jsi se vážně nezměnila?!Drž se od Mii dál!Sbohem Rosalie!"





Krásné pondělí,
La Micha & její panenkyUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....