úterý 22. března 2016

Nepříjemný rozhovor




,,Á...Mio,co můžu pro Vás udělat?!"

,,Promluvme si Rosalie!"

,,Jistě,o čem chcete mluvit?!"





,,Budu upřímná.Už vím,že jste bývala Marcovou manželkou.Nevím,jakou hru to hrajete,ale..."

,,Ach Mio,nehraju žádnou hru.Neřekla jsem celou pravdu,protože jsem se obávala toho,že by jste nepřijala mou nabídku?!"

,,Nicméně...Marco si nepřeje,abych na této zakázce i nadále pracovala.Přemýšlela jsem o této situaci celý týden a došla jsem k závěru,že by to bylo dost neprofesionální,kdybych odstoupila od smlouvy,kvůli Vaší minulosti,takže i nadále se mnou můžete počítat."

,,Tak to jsem moc ráda,je to příjemné zjištění,že jste skutečnou profesionálkou,která nemíchá práci a osobní věci dohromady,většina lidí to má ve zvyku!"

,,Rosalie,budu dělat na tomhle projektu,ale tím to končí.Nechci mít s Vámi nic společného a bude lepší,když se naše cesty pak zase rozdělí.Už musím běžet,hezký den."

,,Nashledanou Mio..."





"Hmm...tak se mi zdá,že jsem Miu dost podcenila?!"





Přeji hezký den,
La Micha & její panenkyMrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....