čtvrtek 10. března 2016

Bývalé kamarádky




,,No ne?!Tebe bych tu Anno nečekala,jdeš se najíst?!"

,,Co tady děláš Rosalie?!Jsem naštěstí po jídle a už odcházíme!"

,,Hmm...a ským jsi tu byla na jídle,snad né se svou novou švagrovou(smích)?!Mimochodem,s Miou jsem se už seznámila.Zajímavá žena.Víš o tom,že jsem si jí najala,aby předělala mou galerii?!"

,,Nech Miu být!Varuji tě Rosalie..."

,,Nechápu proč tak útočně?!Já Mie neublížím,neboj.Bývaly jsme kamarádky,vzpomínáš Anno?!"

,,To je dávno..."

,,No,ráda jsem Tě Anno zase viděla,ale raději už půjdu.Nechceme přeci Mie ublížit a asi by jí zajímalo,od kud se známe(úsměv)?!"




,,Hezký den Anno."




,,Můžem jít.Nechceš si také odskočit na toaletu,než odejdem?!Mimochodem,s někým jsi mluvila?!"

,,Ne,něco se Ti zdálo Mio.Můžeme jít."





,,Jéé...podívej Anno.Vidím Rosalie Hardyovou,to je moje nová klientka.Vlastní galerii.Trochu snobská ženská,ale zaplatí pěkně.Mimochodem,je to sestřenice Izabelle,svět je vážně malý(smích)..."

"Čím dál tím lepší!Bude se to muset vyřešit!Jestlipak o nové klientce ví i Marco?!"
,,Hmm...nechceš jít Mio na nákupy?!Mám chuť utrácet(smích)..."




,,Jasně,jsi ve městě módy.Byl by hřích nenakupovat(smích)!Máš hezký kostýmek Anno,ještě jsem ho neviděla.Je nový?!"

,,Děkuji Mio.Ano,je nový.Mám z něj radost.Miluji kostýmky,to přeci víš?!Ty máš ovšem také nové šaty,že?!Jsou krásné,kde jsi je koupila?!"

,,Poslala mi je babička Věra.Měla jsem velikou radost,sluší mi že?!"

,,Ano,modrá Ti jde k očím.Po čem se podíváme?!"

,,No...možná nějaké halenky na jaro.Chtěla bych také nové šaty a možná spodní prádlo...uvidíme(smích)..."

,,Jak jinak,tak jdeme a večer můžem do kina..."





Myslím,že dnes už MUSÍ být jasné,kdo je RosalieSmějící seMrkající?!

Přeji pěkný den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....