pátek 11. března 2016

A to měl být klidný oběd ?!




,,Konečně pátek.Jsem ráda,že jsme si prodloužili víkend Marco.Budem hezky relaxovat a odpočívat,také se můžem jít někam podívat,co myslíš?!"

,,Hmm...nevíš proč mi volala Anna?!Budu jí muset během dneška zavolat...Co jste včera vlastně podnikly,krom toho,že jste vykoupily polovinu butiku(smích)?!"

,,Asi se chtěla jen rozloučit,než-li se vrátí do Prahy...,ale zavolej jí.Třeba šlo o něco jiného?!Užily jsme si včerejšek skvěle.Krom nakupování,jsme stihly i manikůru s pedikůrou a večer kino.Zasloužíme si to,no ne(smích)?!"

,,To je dobře,že jste si poslední den,co tu byla Anna užily.Zasloužíte si to.Jen se obávám Mio,že budem muset koupit nové skříně(smích)?!"





,,Tak se koupí,nevidím v tom problém.Máš toho v práci hodně,co nového?!"

,,Mio,víš že se o práci v soukromí nerad bavím?!Pořád se něco děje,smlouvy a schůze jsou nekonečný příběh,ale čas od času člověk musí zvolnit.Co Tvá kancelář,hotovo?!Mimochodem,nic jsi mi neřekla o nových zakázkách?!"

,,Teď jsem s výsledkem spokojená.Více světla a prostoru.Zakázek mám dost,pořád pracuji ještě na starších,ale mám i pár nových.Zrovna včera jsem zahlédla v restauraci svou novou klientku.Vlastní galerii,po mě chce abych jí trochu vylepšila a pár drobnějších úprav,nic co by se nedalo zvládnout?!"

,,Jistě,ty to zvládneš.Jsi úžasná Mio.A jaká vlastně je,jak se jmenuje?!"




,,No...asi bych si jí za kamarádku nevybrala...Je trochu povrchní,afektovaná a také trochu snob?!Nevím co si o ní myslet,ale složila slušnou zálohu plus přihodila něco navíc,takže peníze jistě má.Rádá to dává najevo.Jen kvůli Izabelle jsem na její návrh kývla."

,,Proč kvůli Bells,je to její kamarádka?Jak se tedy jmenuje?!"

,,Je to její sestřenice.Jmenuje se Rosalie Hardyová..."





,,Tak Rosalie Hardyová,jsi si jistá Mio?!Zatraceně!Co tady dělá o co jí jde?!No jistě,proto mi Anna volala,viděla jí také v restauraci,že?!To snad není možné?!Jak se vůbec mohla opovážit Tě oslovit a od Izabelle to byl tedy pěkný podraz,domníval jsem se,že jste kamarádky?!Já to tak nenechám!Mio,okamžitě vypověď smluvu!Nebudeš pro ni pracovat..."

,,Marco uklidni se!O co tu vlastně jde,proč se tak rozčiluješ?!Ty znáš Rosalie Hardyovou?!?"





,,Je to moje bývalá žena..."




Tak a tajemství je venkuUsmívající se.Už dlouho jsem měla v hlavě tuhle zápletku,pouze jsem čekala na vhodnou adeptkuMrkajícía Rosalie se pro to skvěle hodí,myslím?!

Přeji Vám krásný a klidný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....