středa 30. března 2016

Chci to vědět !




,,Mrzí mě,že k tomu muselo dojít Mio.Mělo to zůstat minulostí."

,,Štve mě,že jsem jediná,která se vše dozví jako poslední a pořád se přede mnou něco skrývá?!Proč jsi mi hned v té restauraci neřekla,kdo to je Anno?!"

,,Jak jsem řekla,netušila jsem,že to zajde tak daleko!A vůbec netuším,co má Rosalie za lubem,dělá mi to starosti...,ale Marco to vyřeší,jako vždy!"

,,Jak to myslíš,že Marco to vyřeší?!Snad si vážně nemyslíte,že z obchodu vycouvám jen proto,že ona je jeho bývalou ženou?!"

,,Skutečně Mio by to bylo nejlepší.Marco nebu rád,když v tom budeš pokračovat..."





,,Je mi fuk,jestli se to Marcovi bude líbit nebo ne?!Jde o mou práci,také mu nemluvím do té jeho.Kdyby se někdo z Vás obtěžoval mi říct fakta,mohla jsem být připravená a né být zase za tu husu,která nic neví.Byly jste kamarádky,že ano?!Proč tomu tak není i nadále?!Kdybych se s Marcem rozvedla,také by jsi mě vyškrtla ze svého života Anno,pokud ano,tak jsi vážně snob!"

,,Jsi hrozně naštvaná,takovou tě neznám Mio.Máš pravdu,měla jsem Ti říct,aspoň něco vysvětlit.S Rosalie jsme byly kamarádky...vlastně byla mou nejlepší kamarádkou už od dětství a když se chtěla provdat za Marca,tak jsem z toho měla velikou radost a podporovala jí v tom.Marco tenkrát ztratil Devony,byl zoufalý a já vzteky bez sebe,že mu ublížila,myslela jsem si,že Rosalie je ta pravá.Je z bohaté rodiny jako on,jsou ze stejného prostředí.Mají společné přátelé,zájmy...zkrátka jsem se domnívala,že by mohli být spolu šťastní...Marco nakonec souhlasil se sňatkem.Mio,neptej se mě co jeho názor změnilo a proč jejich manželství trvalo tak krátce,to by Ti skutečně měl vysvětlit Marco.Povím Ti jen to,že Rosalie jsme věřili a ona nás podvedla - to nikdo z naší rodiny netoleruje!"

,,Promluvím si s Marcem,je čas mi říct pravdu!"





O pár hodin později...





,,Áá...už jsi doma,kde jsi nechala Annu?!"

,,Potřebovala si ještě něco vyřídit...Marco,musíme si promluvit!"

,,Jistě...o čem chceš mluvit Mio?!"

,,Nebude se Ti to líbit,ale uvědom si,že je to moje práce a mám svůj vlastní rozum Marco.Vím,že jsi chtěl,abych přestala pracovat na té galerii...,ale nepřestanu!"

,,Ale Mio..."

,,Ne Marco,to že je Rosalie Tvá bývalá žena je Tvůj problém.Pro mě to znamená pouze nová zakázka a pěkné peníze.Budeš se s tím muset smířit!"

,,Mio,skutečně si nemyslím..."

,,A je to tu zase!Jsme manželé,ale to neznamená,že mi budeš diktovat co mám a nemám dělat Marco!Mimochodem,proč jsi se s Rosalie oženil,když jsi jí nemiloval?!Rosalie neznám,ale je dost chytrá a pochází ze stejného prostředí jako ty,nevidím jediný důvod,proč jsi vám nemohl dát šanci?!"





,,Nikdy bych si jí nevzal,kdyby nepřišla s tím,že čeká moje dítě!Nevěřil jsem jí,ale ona donesla veškeré dokumenty a tak jsem neměl na výběr,co jsem měl dělat?!Konala se svatba veliká,všichni jásali,až na mně.Rosalie jsem nemiloval,ale dítěti jsem chtěl zajisti pořádný domov.Jenže žádné dítě neexistovalo.Vymyslela si to a obstarala si falešné doklady,protože věděla,že bych si jí nikdy nevzal.Hrozně brečela a prosila,ale odešel jsem a hned jsem požádal o rozvod.Hrozně by jí ponížilo,kdybych řekl o ní pravdu,tak se prostě řeklo,že potratila a špatný jsem samozřejmě byl já,který opustil ženu v tak těžkém okamžiku.Pravdu jsem věděl já,Rosalie a Anna.Tak a teď to víš i ty..."

,,To je hrozné Marco...nevím,co na to mám říct?!"

,,Mio,já Tě prosím.Zruš tu smlouvu,netuším o co jí jde tentokrát?!"

,,Nemůžu Marco.To je přeci jasné,pořád jde o Tebe..."





Přeji hezký víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....