sobota 19. března 2016

Kostýmek od Jany E.



Dnes bych se Vám chtěla pochlubit moc krásným kostýmkem,který jsem si nechávala ušít před časem od paní Jany E.
Kostýmek se skládá ze sukně,kalhot a sáčka.Je vidět,že se jedná o luxusnější kousek i kvůli kanýrům na saku.Materiál je moc pěkný na dotek.Kalhoty a sako mají patentky a sukně má suchý zip.Neumím šít a nic podobného,ale toto je velice krásná práce.Nechávala jsem si to šít pro své Fashion Royalty panenky a sedí jim to bezvadně.
Vybrala jsem Rosalie,protože ona je takový kostýmkový typMrkající...








Líbí se mi,že panenka v saku může volně pohybovat rukama a není jakoby "svázaná"Smějící se,chápete jak to myslím?!









Tak a ještě Vám ukážu kalhoty a to na modelce Scarlett - je zajímavé,že vše bylo šito na klasickou fešku,ale kalhoty skvěle sedí mé Scarlett,která má tělíčko už FR2.Záleží na střihu,asi.Musela jsem jí obléknout kozačky,protože kalhoty jí jsou o dost kratší pochopitelněMrkající,ale moc se mi v nich líbí!





Přeji krásnou sobotu,
La Micha & její panenkyUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....