středa 23. března 2016

Kamarádky




,,Bože...,jak je to dlouho co jsme se neviděly Bells (úsměv) ?!"

,,No,řekla bych že to bude několik měsíců,ale teď si to vynahradíme (smích).Pojď dál Scarlett..."





,,Máš to tu moc hezké Izabelle."

,,Děkuji,mám tento byt v pronájmu.S majitelkou se i přátelím.Mia je skvělá ženská,někdy vás seznámím(úsměv).Byt je sice malý,ale stačí mi.No a povídej,co nového?!"

,,Samé focení a přehlídky,nic jiného pomalu nestíhám."

,,Neříkej,vždyť tohle právě miluješ.Je to Tvůj život(smích)."

,,Máš pravdu,ale poslední dobou toho bylo na mě už moc.Cítím,že potřebuju už dovolenou..."

,,Co ti v tom brání Scarlett?!"




,,Ještě mám několik focení.Plus tu módní přehlídku a rozhovor pro časopis.Pak dejme tomu bych mohla odpočívat..."

,,Měla by jsi spomalit,možná se příliš honíš?!"

,,To říká ta pravá,která vede cukrárnu,jezdí na různá školení a má plno dalších aktivit?!Jo,tak od tebe to Bells fakt sedí (úsměv) !A vůbec,nechceš jet se mnou na dovolenou?!Několikrát jsme spolu už byly a nemělo to chybu..."

,,Máš pravdu,jsme obě nenapravitelné workoholičky (smích).Ráda bych zase někam vyrazila,ale už mám něco naplánovaného s Christianem a v létě mám hodně objednávek,svatby,narozeniny atd...,možná na podzim..."

,,Hmm...tak uvidíme.A co ten Tvůj Christian?!Všude se o Vás píše.Elena musí být vzteky bez sebe,co?!"

,,Nečtu to,nezajímá mě bulvár a ani Elena.Je to její problém!"

,,Víš o tom,že Elena měla být také na té přehlídce?!Odřekla to,nejspíš kvůli Tobě,když zjistila,že tam budeš také(smích)?!"

,,Už jsem dlouho nebyla na přehlídce a jsem trochu nervózní a zvlášť,když budu vedle Tebe..."

,,Co blázníš Izabelle,jsi profesionálka a zvládneš to levou zadní?!Navíc to já bych měla být nervózní z Tebe,jsi daleko hezčí a zajímavější než-li já!"

,,To určitě,ale děkuji."




,,A vůbec,jak jsi byla na té přehlídce pro tu Monackou hraběnku,tak jsi byla úžasná a ta maličká,co tam byla s tebou,byla také úžasná.Škoda,že jsem s ní nikdy nepracovala.Třeba ještě někdy budu mít příležitost..."

,,Děkuji,ta přehlídka se vážně povedla.Obávám se,že s Fellon se na mole již nepotkáš.Mohla to dotáhnout daleko,měla fakt talent a něco v sobě,sama víš,že samotná krása nestačí?!Bohužel kariéru modelky pověsila na hřebík.Rozešla se s klukem,docela dost jí to vzalo.Vrátila se domů a opět se věnuje pouze škole,studuje medicínu.Čas od času zavolá,ale neplánuje návrat.Škoda,měla jsem jí ráda..."

,,Kvůli chlapovi zahodí tak úžasnou kariéru...neuvěřitelné!"

,,Pro Fellon modeling neznamenal všechno,byla to jen možnost přijít k penězům.Co já vím,nikdy se mu nechtěla věnovat naplno?!Chtěla být doktorkou a věřím,že jí bude."

,,Ambiciózní holka.Vidíš a já se kvůli modelingu školy vzdala (úsměv)."

,,Nelituješ toho Scarlett?!"

,,Ne,sama jsi řekla - tohle je můj život (smích)!"




Hezký den,
La Micha & její panenkySmějící se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....