středa 28. září 2016

Vanessa Perrin Take Me On 2016 - Vanessa




2016 W Club - Upgrade
Vanessa Perrin Take Me On 2016


Tato překrásná Vanessa se mi hrozně líbila na promu a pak,když jsem viděla úplně poprvé její reálné fotky,tak se přiznám,že jsem z ní byla rozčarovaná.Postupně se její fotky objevovaly na flickru a začínala se mi líbit čím dál tím víc a tak jsem se rozhodla,že to s ní risknu.Objednávala jsem si jí u Míši v srpnu a teprve toto pondělí dorazila.Ovšem čekání na ní se vyplatilo.Je famózní.Všichni dobře víte,že tato tvář patří mezi mé oblíbené a pokaždé,když v ruce držím novou Vanessu,tak mi připadá jiná,než-li ty předchozí,které mám.Tato má překrásnou malbu obličeje,líbí se mi její oči,tak výrazně modré a více kulaté.Má pěknou barvu rtěnky a jak psala Blanka,vypadá to,jako by je měla potřené leskem.Dokonce se mi líbí i její účes,k ní se tak nějak hodí a nemám v plánu jí vlasy rozpouštět,takouvou chybu,už nikdy neudělám (do dnes lituji,že jsem to provedla své Devony)!!!
Krásné a vypracované oblečení je samozřejmostí.Ovšem její šperky jsou tedy luxusní,krásné náušnice a dva náramky.Jeden je prostý zlatý a druhý ladí k náušnicím,který je zdobený a má modré kamínky.Bohužel se mi nepodařilo detailně šperky nafotit.K panence patří pěkné psaníčko,různé doklady,lodičky a stojánek s certifikátem pravosti.


U této panenky jsem dlouho nepřemýšlela,jaké jí dám jméno a jakou roli bude hrát v mém fotoseriálu.Už,když jsem jí objednávala,tak jsem měla jasnoSmějící se.
Jméno Vanessa jí zůstane a bude patřit do Marcovy rodinyMrkající.






Má tak krásný obličej.



















Vanessa Pucciniová se narodila 15.listopadu 1986 v Římě.

Pochází z velice bohaté a vážené rodiny,která patří k místní smetánce.Má staršího bratra Marca a mladší sestru Elenu.
Pracuje jako novinářka a šéfredaktorka časopisu La Micha.Kvůli své práci dost cestovala a přišla tak i o svého dlouholetého přítele Davida,který pravděpodobně neustál její tempo.Kvůli své práci si změnila i své příjmení a dnes se tedy jmenuje Vanessa Perrin.
Jako dítě navštěvovala hodiny baletu a snila o kariéře primabaleríny.Sen ovšem zůstal snem a místo toho,začala později studovat žurnalistiku.Také chodila na hodiny klavíru a do dnes ráda hraje pro své potěšení.
Miluje staré filmy,poslouchá vážnou hudbu,ráda utrácí za kvalitní oblečení a parfémy.Miluje těstoviny a sladké,hlavně tedy čokoládu.Nepreferuje žádné sporty.






Vanessa Perrin





Přeji krásný den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....