pátek 16. září 2016

Anja as Agent 355 - Fallon



IFDC 2016 IT Direct Exclusive Dressed
Anja as Agent 355 - 500ks

Tato Anja se mi líbila už od proma,asi jako většině z násUsmívající se.Prodávala jí Blanka,nejprve nahou a pak oblečenou.Jak psala Katka,výhodnější je komplet.Já jí mám tedy bez šperků,ale to mi zas tak nevadí.Její kalhotový kostým se příliš nelíbí,ale mě v reálu hrozný nepřijde.Určitě ho využijuMrkající.Moc se mí líbí její nazouváčky,střevíčky.Na noze pěkně drží a vypadají moc hezky.
Panence jsem umyla vlasy.Má velice bujnou hřívu.Líbí se mi její malba obličeje.Je to má druhá Anja v mé sbírce,ale tato má jiný výraz.Někdy je nafotím spolu pro srovnání.












S jejím jménem jsem se dost natrápila.Měla jsem několik vybraných jmen a nakonec jsem se rozhodla pro FALLON.Vím,že jsem už jednu panenku s tímto jménem měla (Erin),ale ta je pryč a tohle jméno se mi moc líbí a myslím,že se pro tuto Anju i hodí.

Hezký den a pěkný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....