úterý 6. září 2016

Módní přehlídka oblečků od Laliny



Izabelle Lawley je velice oblíbenou modelkou,bohužel se modelingu a přehlídek už příliš neúčastní,kvůli své práci v cukrárně.V obou oborech je skvělá.
Čas od času si ještě zaběhne zapózovat.Před časem předváděla v obchodním domě novou kolekci od návrhářky Martiny,která vystupuje také pod přezdívkou Lali.
















Bílá halenka je základem šatníku.






Na Izabelle je vidět,že si pózování užívá.













Pozn.:Martina je velice šikovná švadlenka.Pro mé panenky už šije nějaký ten čas.Nejprve to bylo na panenky Barbie a nyní to je na Fashion Royalty.S její prací jsem vždy spokojená a mnohdy mě překvapí,příjemně.Oblečky mají zapínání na patentky,což já mám nejraději.Velkou roli také hrají peníze.Nevím,jestli to můžu říct,ale nevidím na tom nic špatného.Většinou si objednám oblečků víc a vždy mě překvapí,kolik mám platit.Opět příjemně,protože mi připadá,že je to velice málo za tu práci atd...Kolikrát dostanu jako bonus buď nějaký kousek oblečku,jako je halenka,spodní prádlo apd...nebo šperky k modelům,které mi ušila na zakázku.
Teď jsem také řešila,že moje panenky FR2 nemají tak rozsáhlý šatník,jako ty klasické fešky.Spousty oblečků jim nesedí přes boky a prsa.Požádala jsem tedy opět Martinu,jestli by mi něco pro holky neušila.Vím,že ona ovšem nemá panenku s tímhle typem těla a tak jsme se domluvily,že jí pošlu panenku FR2,aby měla podle čeho šít.Volba padla na mou Chloe,takže jí nějaký ten čas neuvidíte,ale myslím,že nebudem litovat,protože získáme zase plno úžasných modelůSmějící se.

Přeji hezký večer,
La Micha & její panenkyMrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....