čtvrtek 1. září 2016

Co je nového?!



Devony:,,Tak jak se máte,co jste podnikli o dovolené?!"

Mia:,,Máme se fajn.S Marcem nám to klape,akorát máme oba moc práce.Přemýšlím,že si najdu ještě někoho k sobě,nestíhám zakázky.Navíc,pokud bych šla do dítěte,nemůžu podnik na několik měsíců nebo i pár let prostě zavřít!Dovolenou jsme trávili u nás doma v Irsku,to víš,Marco je celý pryč,moc se mu tam líbí a naši ho zbožňují.No a co ty,povídej?!"


Devony:,,Plánujete tedy rodinu?!To je skvělé.Asi by bylo dobré,kdyby se ti podařilo najít někoho kreativního a šikovného,máš toho moc!Irsko je překrásné a nedivím se,že se tam Marcovi líbí.Tvá matka ho zbožňuje,to ano.Já jsem byla v létě také doma v Irsku u mámy a pak jsem byla navštívit i tátu v New Yorku,vše při starém.Jinak jsem celé léto pracovala,ještě pár dní se bude natáčet a pak mám dva týdny volno.Asi využiji nějaký ten Last Minute(smích)."

Mia:,,To by jsi měla,však také tvrdě pracuješ!Ano,trochu jsme o dítěti mluvili s Marcem.Necháme tomu volný průběh a uvidíme."

Devony:,,Super.A co Elena,už dala pokoj?!A co Dan,pořád chodí s Rosalie?!Stejně je zajímavé,jak se vše prolíná..."

Mia:,,Elena se chová slušně,asi má skutečně Marco na ni velký vliv?!Dlouho jsem jí však neviděla.Pořád je někde na cestách a buď fotí nebo se účastní nějakých akcí.Odpoledne má přiletět Anna,má tu nějakou práci a tuším,že i Marco chce s něčím poradit.Také nás navštíví Marcova poslední sestra,tak jí konečně poznám.Co se týče Daniela,asi to s Rosalie myslí vážně!Volala máma,že jí přivezl domů a moc se jí tam líbilo a ona se líbila našim.Máma si přeje,aby jim to vyšlo.Neví ovšem,že je to exmanželka mého muže.Uvidíme,jak to dopadne..."

Devony:,,Tak to je tedy nářez.Vím,že je to hloupá situace,ale kvůli Danovi si přeju,aby jim to vyšlo.Nezajdem na snídani,mám ještě čas a pokud nepospícháš do práce,tak někam zajdem,co ty na to?!"

Mia:,,Máš pravdu,no uvidíme.Dnes to mám trochu volnější a také jsem nesnídala,takže ráda něco zakousnu..."












Rosalie:,,Zdravím Bells,no né?!Ty umíš chodit i včas?!"

Izabelle:,,Ahoj,no někdy se mi to i podaří(smích).Jak bylo v Irsku?!"

Rosalie:,,Parádně,moc se mi tam líbilo.Dokázala bych tam žít,je tam skutečně krásně.Daniel mě vzal na všechna zajímavá místa.Však mé nohy dost trpěly!Má fajn rodiče.A co ty,byla jsi někde?!"

Izabelle:,,Tak to je skvělé.A co Miu,neviděli jste jí tam,vím že tam měla jet také?!Přes prázdniny nebyl čas,ale na konci září letím s Chrisem do Emirátů,těším se."

Rosalie:,,Ona tam byla s Marcem v červenci a my v srpnu,takže klídek.Páni,tam to musí být fakt luxusní,ale nebojíš se tam,přeci jen si dost světlovlasá,tak aby tě Christian nemusel vykoupit za několik set kusů velbloudů pak zpět(smích)?!"

Izabelle:,,Neboj,však on si mě ohlídá(smích).Moc se těším!Takže s Danem to je dobrý,vypadáš spokojeně?!"

Rosalie:,,Tak to jo.Jsem spokojená.Nikdy bych nevěřila,že se zamiluji do takového nafoukance a proutníka,jako je Daniel,ale je to tak.Zatím nám to klape.Galerie také šlape,takže není si nač stěžovat.Navíc budu mít teď hafo práce,protože na podzim chystám novou výstavu.Mám pár nápadů.Sotva jsme se vrátili,tak oba máme práce až nad hlavu.Daniel vzal také nějakou zakázku,takže se zase vidíme většinou až pozdě večer,ale nestěžuji si."

Izabelle:,,Ty máš pořád nějaké nápady(smích).Jsem hlavně ráda,že jsi se dokázala odpoutat konečně od Marca!A jakou zakázku Dan vzal,nevíš?!"

Rosalie:,,Však já také.Věř mi.Myslím,že fotí nějaké oblečení s modelkou nebo co,nevím přesně.Doma se o práci moc nebavíme."

Izabelle:,,A nežárlíš na ty modelky a ostatní ženské,přeci jen Dan není žádný svatoušek?!"

Rosalie:,,Nesmím si to tak brát,to by pak nemělo žádný smysl.A pak,pokud se o něčem dozvím,tak je konec!"

Izabelle:,,Snad se Dan konečně usadil?!Nezajdem na snídani,ještě jsem nejedla?!"

Rosalie:,,Já vlastně také ne,tak proč ne?!"












Marco:,,Tak co plavba,užila sis to?!"

Mia:,,A přeskočila jiskra?!"

Anna:,,Bylo to parádní,však ukážu fotky.Ne,bohužel z mé strany ne.Co se dá dělat?!A co vy,je něco nového?!"

Marco:,,Někdy musíš do Irska,je to tam fascinující a překrásné,takové mystické."

Anna:,,Věřím,ale já mám ráda města,kde to žije.Ruch a zábavu.Možná se tam,ale někdy podívám.Kde je vlastně Elena?!"

Marco:,,Aspoň je tu klid,i když už dala pokoj,řekl bych.Pořád někde něco předvádí nebo se věnuje té své charitě.Ještě nevím,kdy hodlá přiletět má drahá druhá sestra,ale konečně má čas a volala,že nás navštíví.Doufám,že se tu společně setkáme?!"

Anna:,,Vážně,tak to je skvělé.Neviděla jsem jí už několik měsíců.Mimochodem,co miminko?!"

Mia:,,Domluvili jsme se s Marcem,že tomu dáme volný průběh a uvidíme.V každém případě,jsem se rozhodla,že budu hledat nějakou parťačku do svého podniku,sama už to přestávám zvládat."

Marco:,,Konečně mě totiž poslechla,říkám jí to jak dlouho,že to sama zvládat nemůže.Zakázky se jen hrnou,což je skvělé,ale na jednoho člověka je to moc!"

Anna:,,Jasně a to říká ten pravý workoholik(smích)...













Děkuji za pozornost.
Přeji krásný den a začátek školního roku,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....