pátek 26. srpna 2016

Emily v bohémském stylu


Šaty s kabelkou a náramkem patří Look Festival Barbie Doll 2016.Moc jsem si nedělala iluze o kvalitě látky,ale musím přiznat,že jsem byla mile překvapena pěkným materiálem.Šaty mají zapínání na patentek.Aby šaty neprosvítaly,mají ze spodu přišitou spodničku ve fialové barvě.Kabelku jsem trochu vycpala papírem,aby nebyla tak nepřirozeně plochá.Boty a náušnice jsou od FR a náhrdelník jsem kdysi dostala jako bonus k šatičkám od švadlenky p.Martiny.
Hned jsem věděla,komu šaty obléknu.Jsou pro Emily jako stvořené.Moc se mi v nich líbí.Doufám,že se bude líbit i VámMrkající...












Miluji ty její očiS vyplazeným jazykem

















Emily už má foceního plné zuby a jde pryč.Prý není žádná modelka,ale klidně by být mohlaUsmívající se,že?!


Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...