pondělí 15. srpna 2016

Zlatá



Když,jsem se s někým o této panence bavila,neřekla jsem jí jinak,než-li "zlatá Naty" a tak nějak jí to i zůstalo.Ponechala jsem jí její původní jméno Natalia a zlatá barva jí neskonale sluší.Tento komplet jsem koupila hlavně kvůli této kočce od Míši.Jedná se o korzet a kraťoučké kraťásky,ještě k tomu byl pásek,ale zapoměla jsem ho panence dát.Boty jsou od mé jediné Erin,kterou jsem kdy měla,to je skoro jediné,co mi po ní na památku zůstalo.




Trochu mi je líto,že jí nemůžu dávat náramky.Zkusila jsem zlatý náhrdelník,ale zdálo se mi to už moc přeplácané a tak jsem jí nechala jen náušnice.Těším se,jak budu korzet kombinovat i s jiným oblečením,byl to vážně dobrý kupMrkající.








Je to prostě kusS vyplazeným jazykem






Náramně fotogenickáUsmívající se a nepřestávám obdivovat její krásu.





Přeji krásný týden,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...