sobota 6. srpna 2016

Jako v pohádce



A je to tady!

Ještě před časem svou lásku tajili a dnes jsou už manželé.Ptáte se kdo?!Nadějný umělecký malíř Alex Morel si vzal arabskou princeznu,která se zde u nás proslavila jako spisovatelka a to Jasmínu Badirovou.Své ano si řekli včera.Pozvání na svatbu jsme dostali také a dnes vám přinášíme exkluzivní fotografie ze svatby.
Svatební obřad se konal v místní galerii v doprovodu dvou svědků.Po obřadě následovalo focení,jídlo v luxusním salonku v té nejlepší restauraci ve městě.Novomanželé posléze odletěli na líbánky,ale místo své svatební cesty nám neprozradili.





Nevěsta vypadala úchvatně.Měla překrásnou kytici,ale pod tou záplavou květin pomalu nebyla ani vidět.Později tuto nádheru odložila,abychom viděli její překrásné šaty o kterých si řeknem víc později.

















Alex Morel a jeho krásná novomanželka Jamína Badirová Morelová





Překrásná kytice









Překrásné svatební šaty s kyticí navrhla a vyrobila známá návrhářka Blanka.Šaty jsou přímo umělecký skvost.
Mají bohaté zdobení a přesto působí jemně.Skvělá práce.









Přejem všechno nejlepší novomanželům.










Velikánské překvapení

Musím vám vysvětlit,jak jsem přišla k těm překrásným šatům.Byl to dárek od Nikolety,vůbec jsem to nečekala a byla jsem překvapená,když se u nás objevil pošťák s tím,že mám balík,protože jsem nic neočekávala.Jaké bylo moje překvapení ještě větší,když jsem rozbalila balíček a v něm ležely tyto snové šaty s kyticí.Byla to veliká nádhera,až se mi tajil dech a velice mě takový dárek dojal.NIKA,HROZNĚ MOC DĚKUJI ZA ÚŽASNÉ PŘEKVAPENÍ!!!

Šaty s kyticí navrhla a vyrobila Blanka.Dole bude fotka,jak vše vypadalo,když dárek dorazil.Přiznám se,že stuhu kolem krku je má práce,protože šaty klouzaly pod tíhou zdobení dolů.Moc se Blani omlouvám,že jsem do šatů zasáhla,ale lepící páska nefungovala.Děkuji za překrásné šaty s kyticí i tobě.





Děkuji za Vaší pozornost a přeji krásný víkend.
Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...