pátek 12. srpna 2016

The Barbie Look Festival 2016



Děvčata cestovala společně.

Mají pěkné krabice a to z obou stran.Bohužel po mém zásahu při rozbalování,jsou na vyhození.





The Barbie Look Festival Barbie Doll 2016
Z kolekce: Black Label
Tvář: Aphrodite
Tělo: Kloubové

I tato panenka byla koupená kvůli šatům a doplňkům.Obě panenky jsou moc krásné,ale nevracím se k Barbie a zůstávám u Fashion Royalty,to je můj světUsmívající se.
Panenka má velice pěknou barvu vlasů a protože i tuhle krásku nabízím k prodeji,také jsem jí nic s vlasy nedělala.Má je v původním stavu.Hrozně se mi líbí její obličej,když jsem sbírala Barbie,tak tuto tvář jsem nikdy neměla a kdybych stále je sbírala,tak tuhle bych musela mít.Je hrozně sympatická.
Tělo je zase kloubové,takže výhoda,když někdo chce s panenkou různě pózovat při focení apd..









Panenka má krásnou barvu vlasů a moc milý obličej.









PANENKU NABÍZÍM K PRODEJI

I tato kráska hledá nový domov.Panenka má netknuté vlasy a čelenka jde sundat.Budu jí prodávat nahou,se stojánkem a s certifikátem pravosti.K panence zdarma přidávám její originál boty,řetízek kolem krku a čelenku ve vlasech.Prodávám jí tak,jak vidíte na dolní fotografii.
Děkuji moc případným zájemcům.





Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...