pondělí 26. září 2016

Napětí




Jasmína:,,Miláčku,kam to jdeš?!Upekla jsem kuře,které tak máš rád..."

Alex:,,Jasmíno,prosím tě ušetři mě svého výslechu.Musím ještě pracovat na svých obrazech.Moc dobře víš,že ta blbá výstava je už za týden."

Jasmína:,,Už je večer,to chceš zase malovat až do rána?!"

Alex:,,Jo a dej mi už pokoj!"





Následující den





Jasmína:,,Tak ráda tě vidím,Angeliko.Jak se máš?!Prosím,nabídni si placku."

Angelika:,,Omlouvám se,že jsem přišla neohlášeně,ale když už jsem byla tady kousek od vás,tak mě napadlo se přijít podívat,jak se mají naše hrdličky?!Jé...to je ta výborná placka,musíš mi dát recept a dám ho naší kuchařce.Kde je mimochodem Alex?!"

Jasmína:,,Ráda tě Angeliko vidím,aspoň tu nejsem tak sama.Recept ti ráda napíšu.Alex je v ateliéru.Blíží se ta výstava a tak má hodně práce."

Angelika:,,To tam tráví asi hodně času,že?!Znám ho,když jde o jeho umění,tak neslyší a nevidí.Někdy to až přehání.Mám s ním promluvit?!"

Jasmína:,,Odešel večer a ještě se nevrátil.Nemůžu mu ani zavolat,mobil si nechal doma a jít za ním se mi nechce.Nechci ho rušit.Ne,raději ho nechme pracovat."

Angelika:,,No jak myslíš.A co děti,už jste o nich mluvili nebo jsi už těhotná?!"

Jasmína:,,Ještě je čas."

Angelika:,,To jsi mě tedy překvapila.Hádala jsem,že hned po svatbě budeš chtít dítě,promiň,ale měla jsem za to,že jsi ten typ žen?!"

Jasmína:,,Já bych chtěla děti hned,odhadla jsi mě dobře.Alex říkal,že je ještě čas."

Angelika:,,Hmm...Jo...na tu výstavu také jedu.Nikdy jsem Paříž neviděla a pak jsem zvědavá na tu výstavu.Bude to prima výlet..."





Angelika:,,Ráda jsem tě viděla,ale už budu muset běžet.Pozdravuj Alexe a uvidíme se v Paříži."

Jasmína:,,Také jsem tě ráda viděla.Snad bude mít Alex lepší náladu,až bude po výstavě?!Tak se zatím měj hezky..."






Hezký den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....