čtvrtek 8. září 2016

Čas na práci



Daniel:,,Ahoj Rose,tak už jsem doma.Hmm...tady to nějak voní...něco slavíme?!"

Rosalie:,,Ahoj.Ne,jen mě napadlo si udělat zase hezký večer po dlouhé době.Skoro se nevidíme,zase příliš pracujem."

Daniel:,,No jo no.Lenošili jsme o prázdninách a teď je čas zase pracovat.Co máme dobrýho?!"

Rosalie:,,Však uvidíš a běž si nejprve umýt ruce,prosím."

Daniel:,,Jsi jak moje matka(smích)."








Rosalie:,,Na čem vlastně teď pracuješ?!"

Daniel:,,Ále...nechal jsem se přemluvit,abych nafotil něco do módního časopisu...a co ty v práci?!"

Rosalie:,,Takže pracuješ s modelkami?!Měla bych snad žárlit(smích)?!Pomalu chystám tu novou výstavu,je toho kolem dost práce.Chci to pojmout trochu jinak,než bývá zvykem."

Daniel:,,Bohužel ano.To nemusíš.Neboj,ty to zvládneš.Doufám,že dostanu také pozvání(smích)?!"

Rosalie:,,Já ti to neřekla?!Chci tam ukázat i tvou práci."

Daniel:,,Fajn,promluvíme si o tom později.Pojď už jíst."




Daniel:,,Vypadá to božsky,tak copak dobrého jsi nám uvařila?!"

Rosalie:,,Moc dobře víš,že nevařím.Nemám na to čas."

Daniel:,,To po tobě ani nechci,jen tě tak škádlím.Máš nové oblečení,sluší ti to."

Rosalie:,,Děkuji.Mimochodem,volala mi tvoje matka.Povídaly jsme si,mám tě pozdravovat a ráda nás zase uvidí brzo."

Daniel:,,Rodičům jsi se líbila.Máma je hlavně šťastná,že jsem se usadil.Až se ožením a dám jí pár vnoučat,tak bude nejšťastnější žena pod sluncem."

Rosalie:,,A ty tohle všechno plánuješ?!"

Daniel:,,Sice né hned,ale jednou určitě."

Rosalie:,,Se mnou?!"

Daniel:,,Rosalie,ty jsi to snad ještě nepochopila.Jsi můj život,jistěže s tebou?!"





La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....