čtvrtek 15. června 2017

Diskotéka




Chloe: ,,Tohle je skvělý podnik.Je fajn,že máš sestřenici modelku,aspoň nám zajistila takové pěkné místo.Celkově se moc těším na pár dní v Paříži."

Rosalie: ,,Mockrát mě sem Izabelle tahala,ale já nikdy nešla.Moc na to nejsem,vždyť víš,ale někdy člověk vyjímku udělat musí.Jsem ráda,že sis vzala na pár dní dovolenou a rozhodla jsi se je strávit se mnou,když jsem teď momentálně sama(smích).Užijem si to!"

Chloe: ,,No a kdy se vlastně Dan vrátí z toho focení?!"

Rosalie: ,,No...říkal tak dva,tři týdny.Prý podle toho,jak to půjde.Nesnáší focení s modelkama,ale tohle byl dobrý kšeft,aspoň to říkal..."

Chloe: ,,Je mi líto,že jsem nestihla Vaší svatbu.No a jak Vám to vlastně klape?!Vypadáš spokojeně!"

Rosalie: ,,Neomlouvej se pořád,já to chápu.Bylo to celkem dost narychlo.Jsem spokojená a pokud můžu mluvit i za Daniela,tak si myslím,že jsme v pohodě.Je to zvláštní,nemělo by nám to klapat už z toho důvodu,že oba jsme povahově prostě rozdílní atd..,ale zatím to funguje."

Chloe: ,,Jsem ráda za tebe Rosalie,celá záříš..."





Rosalie: ,,No to se mi snad zdá?!?"

Chloe: ,,Co se děje,koho kde vidíš?!?"

Rosalie: ,,Víš,jak jsem Ti říkala o té Danově bejvalce,že si dovolila mě obtěžovat i v galerii?!?Tak se podívej dolů na parket?!?Ta protivná blondýna s mikádem!"

Chloe: ,,Bože!Už na první pohled vypadá jako mrcha!Zlato,vydržíš tu chvíli sama?!Potřebuji na toaletu..."

Rosalie: ,,Jo jistě,jen běž..."





Connie: "Vida,vida,kdopak tu je?!"





Connie: ,,Když Vás tu vidím tak samotnou,tak mě napadlo Vás přijít pozdravit drahá Rosalie.Pořád v manželství spokojená?!"

Rosalie: ,,Zdravím.Děkuji za Váš zájem,ale do toho Vám nic není,ale jen pro Vaši informaci,ano jsme spokojení!"

Connie: ,,Tak to je jedině dobře,ale přeci jen mě udivuje Váš klid.Manžel Vám odjede fotit dost choulostivé fotky,kde je jedna modelka krásnější než-li druhá a Vy jste naprosto klidná.Fascinující."

Rosalie: ,,Manžel odjel pracovně,ale jak můžete vědět co kde fotí a s kým?!?"

Connie: ,,Jednoduše.Pracuje totiž pro mě.Ouha,to jste asi nevěděla!Nejspíš jste ani nevěděla,že bude fotit s děvčaty spodní prádlo a navíc tam je i jeho agentka,ale už bych raději měla mlčet...No nic Rosalie,přeji pěkný večer."









Chloe: ,,Proboha co Ti chtěla?!?"

Rosalie: ,,Snažila se mi namluvit,že pro ni Dan fotí a také chtěla,abych začala pochybovat a žárlit..."

Chloe: ,,A povedlo se jí to?!Myslíš,že v něčem by mohla mít pravdu?!?"

Rosalie: ,,Já nevím...Je pravda,že mi Dan neřekl,pro koho tentokrát fotí.Zmínil se sice,že bude fotit něco s modelkama,neříkal nic konkrétního.Spíš nechápu narážku na tu agentku?!?Co si o tom myslíš?!?"

Chloe: ,,Vše jsou jen spekulace.Až se Dan vrátí,tak mu o tom řekni,promluvte si!"

Rosalie: ,,Nechci se chovat jako histerická žárlivka!"

Chloe: ,.Trvám na tom,aby sis s ním promluvila a vše se vysvětlí!"

Rosalie: ,,Bude Ti vadit,když půjdem domů...?!"





Hezký večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...