čtvrtek 8. června 2017

Něco končí a něco zase začíná



Evelyn: ,,Jsem ráda,že jsi šla se mnou na oběd.Aspoň jsi vypadla na chvíli od práce a mohly jsme si hezky popovídat.Mimochodem,mám z vás velkou radost.Vypadá to dost nadějně,že?!"

Fallon: ,,Nechci něco zakřiknout."

Evelyn: ,,Ale no ták,raduj se přeci.Získala si může,kterého miluješ už léta a jak znám Christiana,ani bych se nedivila,kdyby tě za chvíli požádal o ruku!"

Fallon: ,,Myslím,že už přeháníš Lyn."

Evelyn: ,,Čeho se pořád bojíš?!Vybral si tebe a sama říkáš,že si rozumíte po všech stránkách,tak kde je problém?!"

Fallon: ,,Myslím,že jí stále miluje.Právě teď je v Paříži.Jel tam údajně za svým kamarádem,ale také vím,že se s ní má sejít,kvůli jejím věcem,prý..."

Evelyn: ,,Normálně žárlíš,ale to je v pořádku.Bylo by divné,kdyby Ti to nevadilo.Vše bude v pořádku,uvidíš..."






V PAŘÍŽI...




Izabelle: ,,Proč jsi se chtěl ještě sejít?!Věci mi už přišli a děkuji."

Christian: ,,Bells,já tohle nechtěl..."

Izabelle: ,,To je už jedno.Prostě to tak je,měl by jsi jít..."

Christian: ,,Nepřestal jsem tě milovat,já..."

Izabelle: ,,Nebuď směšný.Vždyť už máš v posteli jinou.Víš co,běž domů!"





Christian: ,,Počkej,neodcházej..."vždyť já tě miluji!"





A v Londýně...





Evelyn: ,,Pojď,koupíme si něco hezkého na sebe.Nákupy mě vždy rozveselí(smích)..."

Fallon: ,,Kdyby to bylo tak snadné..."

Evelyn: ,,Ale ono to je snadné zlato,trápíš se zbytečně.Vyberem něco hezkého v čem budeš neodolatelná a na nějakou Izabelle ani nevzdechneš..."





La Micha & její panenkyUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...