pátek 1. prosince 2017

Jen oni dva




Mia: ,,Tak to je to Tvé překvapení?!?Jdeme do divadla?!?"

Marco: ,,Ano.Už dlouho jsi nikde nebyla,společnost Ti prospěje a pak já se můžu pochlubit s krásnou ženou vedle sebe."

Mia: ,,Ach Marco,jsi tak pozorný..."

Marco: ,,Zasloužíš si to.Dnešní večer a noc patří jen nám."

Mia: ,,Nerozumím a co Melody?!"

Marco: ,,Vše jsem zařídil.Jdeme nyní na představení,pak na večeři a také jsem pronajmul pokoj v hotelu hned vedle.O malou se postarají mé sestry.Elena s Vanessou se nabídly samy a myslím,že je to nijak neobtěžuje.A my konečně budeme chvíli spolu..."

Mia: ,,Tak to je báječný.Marco děkuji."

Marco: ,,Miluji tě,rád tě dělám šťastnou."











Mia: ,,Ach Marco,to bylo úžasné představení.Moc jsem si to užila."

Marco: ,,Jsem rád,že jsi spokojená.Teď jdeme na tu večeři,mám už celkem hlad,ty ne?!"

Mia: ,,No,něco málo bych zakousla..."

Marco: ,,V pokoji tě čeká malé překvapení..."

Mia: ,,Vážně?!Nemůžeme si jídlo tedy objednat na pokoj?!"

Marco: ,,To by jistě šlo,ale hezky si počkej."






PO VEČEŘI...

Marco: ,,Možná jsme si přeci jen to jídlo měli objednat na pokoj?!"

Mia: ,,Vážně,proč tak najednou?!?"

Marco: ,,Skoro mi přestalo chutnat,jak se po Tobě všichni chlapi dívali!"

Mia: ,,Dívat se můžou,patřím jen Tobě."






NA POKOJI ČEKALO PRO MIU PŘEKVAPENÍ:kytice růží s novou,luxusní kabelkou

Mia: ,,Ach Marco!To je ta nová kabelka od Fashion Royalty,jak jsi jí sehnal?!Ještě se neprodává a i kdyby,je neskutečně drahá?!?Ta kytice je nádherná!"

Marco: ,,Slyšel jsem,jak jsi nad tou kabelkou vzdychala v jednom časopisu.Mám pár známostí v té společnosti a jeden člověk mi něco dlužil,tak jsem si to vybral.Myslím si,že květiny bych Ti měl nosit častěji..."

Mia: ,,Moc,moc děkuji.Jsi ten nejlepší manžel!"

Marco: ,,Hmm...to se hezky poslouchá..."






Mia: ,,Asi bych ti měla poděkovat..."

Marco: ,,Jó,to asi ano,pokračuj..."






Mia: ,,Dobré ráno,kam to jdeš?!"

Marco: ,,Dobré ráno.Jdu do sprchy,přidáš se?!"

Mia: ,,Jasně..."





Přeji krásný páteční večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....