sobota 9. prosince 2017

Jsi jednou nohou v rodině




Vanessa: ,,Jsi rozumné děvče.Věděla jsem,že to zvládneš."

Tasmin: ,,Spíše jsem v šoku.Byla jsem překvapená,už jen z toho,že Marco chtěl,abych přišla do jeho kanceláře.Prý si chce o něčem promluvit...Nevěřila bys,co se mi vše honilo hlavou...Pak,když jsem viděla v kanceláři tebe,ale i Annu,tak jsem si řekla:,,kruci,tak to bude asi zlý!"...trochu jsem se bála..."

Vanessa: ,,Nezlob se,nechtěli jsme tě vyděsit.Já tam byla jako morální podpora pro kohokoliv a Anna je naše právnička...zvládla si to dobře.Teď jen počkat na výsledky."

Tasmin: ,,Kdy budou?!?"

Vanessa: ,,Marco to popožene.Do Vánoc bychom mohli znát pravdu."

Tasmin: ,,To je stejně divné.Nevím,jaká varianta je horší,jestli ta,že se ukáže,že Marco je můj otec nebo že jde jen o zvláštní náhodu."

Vanessa: ,,Náhody neexistují.Podoba tu je.Jste si s Elenou velmi podobné a pak,když se podívám pořádně,máš Marcovi oči.Dále Marco přiznal,že měl poměr s Tvou matkou,když pracovala v kanceláři pro našeho otce a daroval jí ty šperky,které Marco viděl u Tebe.Krevní zkouška je jen jistotou.Co spíše nechápu,proč nikdy Tvá matka neřekla kdo je Tvým otcem?!?"

Tasmin: ,,Nevím.Nechtěla se nikdy o tom bavit.Spíše se bojím toho,co řekne Mia,jestli se potvrdí to,co si myslíme?!"

Vanessa: ,,Mia je silná osobnost,zvládne to."

Tasmin: ,,Co když mě nepřijme,ba co hůř a co když mě vyhodí z podniku?!?"

Vanessa: ,,Tasmin,možná to bude šok pro Miu,ale to ostatně je pro nás pro všechny a pak,Mia není pomstichtivá a má Tě ráda.Pozvala Tě i na Vánoce."






Tasmin: ,,To je hloupé,být někde v cizím domě na Vánoce."

Vanessa: ,,Proč myslíš,že v cizím?!Podívej,Mia ví,že nikoho tady nemáš a že by jsi jinak na Vánoce byla sama v bytě zavřená.Navíc dům bude plný lidí,takže jeden člověk navíc se už ztratí,neboj."

Tasmin: ,,A kdo tam vlastně všechno má být?!?"

Vanessa: ,,Marco,Mia s Melody.Elena,pokud se tedy nerozhodne strávit Vánoce zase někde po večírkách.Má přjet Mii rodina a pár dní tu bude i Anna.Slyšela jsem,že by se na oběd měl stavit i Daniel,to je bratr Mii se svou ženou Rosalie,mimochodem,ta byla dříve manželkou našeho Marca...zajímavá rodina,že (smích)...?!"

Tasmin: ,,A ty budeš kde?!"

Vanessa: ,,Já pojedu za tátou do Itálie.Marco se s ním ještě neusmířil,náš otec totiž nechce přijmout Miu do rodiny...Elena se s otcem nevídá už roky a já ho zkrátka nechci nechat samotného..."

Tasmin: ,,Pokud se ukáže,že k Vám patřím do rodiny,co když mě Váš otec také bude ignorovat?!?"

Vanessa: ,,Na tom nezáleží drahoušku,Marco Tě nedá...Nezajdeme na dobré víno?!"

Tasmin: ,,Jestli chceš,já víno moc nepiju..."

Vanessa: ,,Cože?!?Tak to se bude muset změnit,v naší rodině každý miluje kvalitní víno.Asi jsi nepila moc dobré..."










Krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....