úterý 26. prosince 2017

Poppy Parker - Go See! - krásná Nicole




Můj vánoční dárek.Krásná Poppy Parker.






Nová,originál zabalená.Poppy Parker mají pěkné krabice oproti FR a tak mě baví je i fotitS vyplazeným jazykem...






Přední a zadní strana krabice.











K panence patří i úžasná výbava doplňků.Boty,šperky,obrázky jiných Poppynek,úžasný kufřík a stojánek.Panenka má sukni,kabátek (trochu mě zklamalo,že pod ním nemá halenku),silonky a klobouk.






Poppy Parker Go See! - Dressed Doll - The Model Scene Collection 2015
Limited Edition:750






Moje krásná Nicole (Nikol).
Příště už v jiném oblečení a nejsem si jistá,zda jí nerozpustím i vlasy...Na flickru jsem viděla spoustu jejích fotek,kde má jinak učesané a rozpuštěné vlasy a vypadá pořád fantasticky,tak uvidíme.





Nicole






Přeji krásný den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....