čtvrtek 30. listopadu 2017

Nový sestřih a nové oblečení (není vhodné pro slabší povahy)




Tato krásná panenka měla dlouhé,lehce zvlněné a husté vlasy.Musím se přiznat,že mě to rozčilovalo.Ať jsem jí je myla,narovnávala a česala bezpočtukrát,vždy vypadala neupraveně.Někdy příliš husté vlasy jsou vážně spíše k vzteku a tak jsem došla k závěru,že vlasy se budou muset upravit razantněji.Tak jsem si zahrála na kadeřnici.Měla jsem jasnou vidinu toho,jak chci aby na konci této procedury vypadala.Přemýšlela jsem o tom vážně už dlouho,ale nenašla tu odvahu,až před časem,jsem se k tomu odhodlala.S výsledkem jsem spokojená.Vyškolená kadeřnice by si poradila lépe,to uznávám,ale na amatéra to dopadlo celkem dobřeSmějící se.No,tak zde několik fotografií k posouzení...






Tričko a džíny jsou nové.Kupovala jsem je od Jany Edrové.











Na této straně jsem to musela dost zkrátit,protože se to pořád někde různě kroutilo,vylézalo atd...






Smějící se






Tato strana se mi povedla mnohem lépe.











Smějící se






Zde je vidět konečný výsledek.Vlasy jsem sčesala na stranu a zafixovala lakem na vlasy.






Usmívající se






Jsem zvědavá co na proměnu řekneteSmějící se...

Přeji hezký zbytek dne,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....