sobota 25. listopadu 2017

Eugenia Perrin Frost - Vivacité,La Femme 2017




Integrity Toys Summer 2017 - W Club - La Femme - Dressed Doll
Eugenia Perrin Frost - Vivacité
Edition Size: 1025


Tato kráska byla na druhém místě v mém seznamu z této kolekce.Bohužel Vanessa ještě není k prodeji,což mě tedy hrozně zklamalo,ale tato panenka je také velice nádherná a tak jí předběhla.Na Vanessu si musíme ještě zkrátka počkat.

Svou jedinou Eugenii - Decorum,u mě se jmenovala Emily jsem prodala a nahradila jí tato Eugenia.

Panenka je mým narozeninovým dárkem,ale nestihla přijít včas a tak vám jí představuji až nyní.Čekání se ovšem vyplatilo.Je nádherná.Líbí se mi po všech stránkách.






Panenka má nádherné doplňky.Luxusní kabelku,kytici růží a krásné náušnice.














Je vážně krásná.Má pěknou malbu obličeje.Vlasy jsou v dobrém stavu,má je umyté a příště bez šátku Mrkající.
Oblečení je super.Jen ta košile mě zlobí.Bylo by mnohem praktičtější,kdyby to udělali ve stylu body,aby se lem látky nehrnul a hezky to sedělo.Co mi tedy vadí je ta mašle na zádech,nepraktické a zkrátka se mi ani nelíbí,myslím,že to budu muset upravit.Jinak jsem spokojená,oblečení se dá hezky kombinovat.










Styl panenky se mi líbí,působí na mě trochu jako cikánka nebo jako pirátkaUsmívající se,nic ve zlém.
Přemýšlím o jménech a původně mě napadlo jméno Carmen,ale teď si s ním nejsem tak jistá.Dále mě k ní napadlo jméno Selena a při focení Kassandra.Žádám Vás zase o názor,děkujiLíbající.






Carmen ???






Kassandra ???






nebo snad Selena ???Děkuji za Váš názor.






Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....