středa 29. listopadu 2017

Poppy Parker - Sing of the Times (Brunette) - CHRISTINE




Poppy Parker - Swinging London Collection 2017
Sing of the Times - Gift Set (balení dvou panenek,já mám pouze tu brunetku)
Edition Size: 825






Poppy dorazila spolu s Eugenií + s vánočním dárkemUsmívající se.Panenka je ze setu dvou panenek:blondýnka a brunetka,já si vybrala brunetku,i když nyní lituji,že jsem nešáhla po kompletním balení.Blondýnka je dost atraktivní a zajímavá,sleduji ji na flickru.

Brunetku jsem koupila v jejím kostýmku i s doplňky.Chybí mi pouze její kabelka,ale tu klidně oželím.Líbí se mi její kostýmek,který se skládá ze sukně,halenky typu bodýčka (snad nezapomenu nafotit a přesně tak by mohli dělat všechny halenky i u Fashion Royalty,jak jsem se tuhle rozčilovala u košile,kterou má Eugenia Vivacité) a sáčka.Pěkný materiál a vše je hezky ušité.Dále k panence patří klobouk,který bych také klidně oželela,nákupní taška,ta se mi líbí a navíc se využije,bílé silonky a botky k ladící kostýmku - miluji botky od Poppy Parker,jsou rozkošnéUsmívající se.Panenka má krásné šperky,náušnice a prstýnek.

Panence jsem umyla vlasy,má je příliš husté.Někdy je to až na škodu,myslím,že je trochu prostříhám a určitě něco udělám s ofinou.Vím,že momentálně je rovná a hustá ofina velice šik,ale panene nevyniknou její pěkné oči a celkově mě rozčiluje,takže trochu pozměním účesMrkající.







Taška je parádní a je zde vidět i krásný prsten,stejné jsou i náušnice.






Je moc hezoučká.











Zde je pohled ze zadu na halenku/body + punčošky.
Na dolní fotce bude pohled ze předu.Líbí se mi takové řešení a uvítala bych ho u všech halenek i u Fashion Royalty.











Christine,tak se bude tato brunetka jmenovat.
Zde jí vidíte už převlečenou:džínová sukně,tričko a sáčko je od Jany Edrové (nová zásilka oblečkůSmějící se ).
Také už má upravené vlásky,umyté,narovnané a protože konečky měla velice husté,tak jsem jí je prostříhala a zkrátila ofinuMrkající.











Líbí se mi její obličej s decetním líčením.






Christine






Moc se mi líbíUsmívající se









Tak co říkáte na ChristineSmějící seMrkající?!?





Přeji pěkný zbytek týdne,
La Micha & její panenky.

PS.:Další panenku Vám představím až po Vánocích,můžu jen prozradit,že se také jedná o Poppy ParkerUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....