neděle 2. prosince 2018

Pořád nemáš čas





Někde klepe na dveře.

Avril: ,,Dále."

Vchází opatrně Christian,rozhlíží se a povídá...

Christian: ,,Neruším?!Rád bych si trochu popovídal...."

Avril krčí rameny a říká mu...:,, V pohodě,pojď si sednout sem do křesla.O čem si chceš povídat?!" a škodolibě se usmívá...






Christian: ,,No tak různě...už tu jsi pár týdnů a nebyl čas si popovídat a tak...?!"

Avril: ,,Promiň,ale to není moje vina!Pořád tu nejsi,jsi buď v kanceláři nebo na cestách!"

Christian: ,,Já vím,omlouvám se.Vynahradím to,slibuji.Po Vánocích pojedeme na hory,doufám,že umíš lyžovat?!"

Avril: ,,Jasně,v pohodě.Na horách jsem v životě nebyla,tak bude sranda.A ty budeš mít čas na hory?!"

Christian: ,,Ano,už jsem nám objednal zájezd.Mělo to být překvapení,ale už nejsi dítě,tedy...a jak jsi se tu vlastně zabydlela,líbí se ti u nás?!Koukám,že sis to tady trochu vylepšila podle svého?!"

Avril: ,,V Londýně se mi líbí.Je to úžasné město.Jo,trochu jsem to tady pozměnila.Snad nevadí?!Koberec jsem srolovala a je v komoře.Nesnáším je.Koupila jsem nové stínítko na lampu,přehoz na postel a nové křeslo.Neboj,mám svůj účet."

Christian: ,,O to tady Avril vůbec nejde,rád ti něco koupím a zaplatím.Co se ti nelíbilo na pokoji?!Byl to jeden z nejhezčích pokojů."

Avril: ,,Působil staře,ale tak působí skoro celý tenhle dům."

Christian: ,,Je starý.Je to rodinné sídlo staré stovky let.Má historii.Ve městě mám ještě byt,ten by se ti jistě líbil.Bohužel je příliš malý,pro rodinný život.Přespávám v něm nebo když potřebuji být sám a přemýšlet.Zde máme služebnictvo.Jestli chceš,tak pokoj zrenovujeme?!Chci,aby se ti tu líbilo."

Avril: ,,Ne,takhle to stačí.Stejně tady asi dlouho nebudu,tak by nemělo smysl něco překopávat?!"






Christian: ,,Myslel jsem,že se ti u nás líbí?!"

Avril: ,,Ale to jó,ale navždy tady asi nebudu ne?!Chci říct...poslali mě sem za trest.Nebude to dlouho trvat a zavolají mě zpět."

Christian: ,,Aha,tak takhle to tady bereš?!Za trest?!"

Avril: ,,Asi jsem se vyjádřila blbě.Mě se tady líbí,ale já jsem nepatřím a mluvil si s nimi?!Určitě volali a žalovali,co jsem prováděla!"

Christian: ,,Ano,mluvil jsem s nimi.To ovšem není podstatné.Avril,ty tady můžeš zůstat tak dlouho,jak budeš chtít.Jsi moje dcera a rád bych tě poznal.Co si udělat výlet po městě,provedu tě?!"

Avril: ,,Díky.No,to nebude asi třeba.Už mě tu provedla Fallon.Také jsme byly na nákupech a na její farmě.Mají to tam moc hezké.A ty koně,taková nádhera?!Slíbila,že mě vezme sebou na projížďku."

Christian: ,,Ano,doslechl jsem se,že trávíte spolu dost času...Ty umíš jezdit na koních?!"

Avril: ,,Jistě.Měla jsem od tebe poníka,pamatuješ?!Fallon jí vyhledala v záznamech,takže měla pravdu,že byla od tebe!Děkuji,tu kobylku jsem milovala.Chodila jsem i u nás do jezdecké školy,takže ano ovládám jízdu a vše kolem koní."

Christian: ,,Tak to je skvělé.Rád bych se připojil,až pojedete.Tedy,pokud nevadí?!"

Avril: ,,Mě ne a Fallon se budeš muset zeptat sám!Také jde o to,jestli budeš mít čas na lítání po lukách a lesích?!"






Christian: ,,Ehm...rozumíš si s Fallon,že?!"

Avril: ,,Jo,je milá,hodná,kamarádská a nesnaží se mi dělat matku.Je moc fajn a je s ní i legrace.Vím,že máte mezi sebou problémy."

Christian: ,,Vážně?!Fallon ti něco řekla?!"

Avril: ,,Ne,ani nemusela.Nejsem slepá.A také vím,že spíte každý v jiném pokoji.Proč se na Fallon zlobíš?!"

Christian: ,,Já se na ní nezlobím.Zlobím se sám na sebe."

Avril: ,,Pořád tě miluje,ale přestala se už snažit zachránit váš vztah,když nevidí tvůj zájem.Měl bys něco udělat!"

Christian: ,,Je to těžký Avril.V tomhle si ještě dítě a nemůžeš tomu rozumět..."

Avril: ,,Prosím tě.Víš kde jsem žila?!Už několik let se věnuji modelingu.Nejsem žádné dítě!"






Christian: ,,Jasně,chápu.Přesto co je mezi mnou a Fallon to není jednoduché."

Fallon: ,,Je to jednoduché.Pokud jí miluješ!Vím,že ona tebe stále ano,ale co ty?!Víš tati,nevím co se stalo,nebyla jsem tu a vlastně mi do toho nic není,ale vím jedno.Kde jsou všechny ty tvé modelky,o kterých se psalo,že jsou tvé životní lásky dnes tedy nevím,ale vím,že je tu přímo v domě žena,která tu je pro tebe a čeká,až se k ní vrátí muž,kterého miluje a kterého si vzala a něco jí slíbil!"

Christian: ,,Nevěděl jsem,že mám tak moudrou dceru?!Ale mohlo mě to napadnout,její matka byla zrovna taková a já snad také nejsem takový hlupák?!"






Avril: ,,Tak aspoň o tom přemýšlej,jo?!"

Christian: ,,Nedělám nic jiného Avril."

Avril: ,,Dobře,ale pospěš si,protože i Fallon jednou může dojít trpělivost,víš?!"

Christian: ,,Kam ten svět spěje?!Otec dostává rady od své dcery...Už raději půjdu.Za chvíli bude večeře."

Avril: ,,Ok a když by jsi potřeboval nějakou radu,tak mě najdeš zde,v mé kanceláři." - smích






Krásný večer,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....